1
Perioada de actualizare
de la 10.10.2022 13:48
până la 19.10.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2022 17:00
până la 26.10.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 422 450 MDL
Perioada clarificărilor: 10 oct 2022, 13:48 - 19 oct 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2022, 17:00 - 26 oct 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform formularului de deviz nr. 1 Lista cu cantități de lucrări
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gheorghe Tudor nr.5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vlad CEBAN
Telefonul de contact
+37379990040
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 oct 2022, 14:11
Valoarea estimată (fără TVA)
3 422 450 MDL
Achizitii.md ID
21065210
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gheorghe Tudor 5
Durata contractului
30 oct 2022 23:00 - 31 oct 2025 01:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Lucrări de decolmatare a albiei râului Răuțel și regularizarea scurgerii apelor in hotarele UTA Răuțel, r-nul Fălești” CPV: 45246000-3 - Lucrări de regularizare a cursurilor de apă şi a viiturilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202210101345_declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
10.10.22 13:48
202210101342_Anunt_de_participare_Rautel.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.10.22 13:48
202210101345_DUAE.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.22 13:48
202210101345_Documentele de calificare Anexa 7-22.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.22 13:48
202210101346_Documentația Standar Lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
10.10.22 13:48
Комиссия
Prenume
CEBAN Vlad
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1008601001119
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A. Aqua-Prut

Preţul ofertei: 3 052 687,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru pentru achiziții din 18.11.2022
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări