1
Perioada de actualizare
de la 05.10.2022 16:57
până la 21.10.2022 12:08
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2022 12:08
până la 11.11.2022 12:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 814,40 MDL
Perioada clarificărilor: 5 oct 2022, 16:57 - 21 oct 2022, 12:08
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2022, 12:08 - 11 nov 2022, 12:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 111 Catgut USP 5/0 (EP1)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
5 oct 2022, 16:51
Data ultimilor modificări
19 oct 2022, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
1 814,40 MDL
Achizitii.md ID
21065114
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 111 Catgut USP 5/0 (EP1) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie cu privire la inregistrare la amdm.docx
Documentele la ofertă
-
5.10.22 16:57
model contract - achizi_ionarea materiale de sutura 2023.doc
Documentele la ofertă
-
5.10.22 16:57
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
5.10.22 16:57
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
5.10.22 16:57
formularele 19.10.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.10.22 11:47
lista de distributie materiale de sutura suplime 2023 19.10.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.10.22 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 1 710 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări