1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2022 15:51
până la 10.10.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.10.2022 12:00
până la 13.10.2022 17:00
3
Licitaţie
14.10.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2022, 15:51 - 10 oct 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 oct 2022, 12:00 - 13 oct 2022, 17:00
Începutul licitației: 14 oct 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a sălii de conferințe ”Europa”.
Conform: Caietului de sarcini, Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări (Anexa nr.01) şi Proiectului de design interior
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Agache
Telefonul de contact
(022)-253-743
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2022, 14:23
Data ultimilor modificări
4 oct 2022, 15:51
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 500 MDL
Achizitii.md ID
21065008
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lăpușneanu nr. 28
Durata contractului
17 oct 2022 14:35 - 30 dec 2022 14:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a sălii de conferințe ”Europa” (repetat). Conform: Caietului de sarcini, Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări (Anexa nr.01) şi Proiectului de design interior. CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţia standard-lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard-lucrări. Format Word.
4.10.22 15:51
Anunț de participare.semnat (3).pdf Anunț de participare.semnat (3).pdf
tenderNotice
Anunț de participare.semnat.pdf
4.10.22 15:51
DUAE- lucrări.semnat.pdf DUAE- lucrări.semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE- lucrări.semnat.pdf
4.10.22 15:51
Proiect de design interior.semnat.pdf Proiect de design interior.semnat.pdf
Ilustrare
Proiect de design interior.semnat.pdf
4.10.22 15:51
DUAE- lucrări.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE-Format Word.
4.10.22 15:51
Caiet de sarcini- lista cu cantitățile de lucrări.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini, lista cu cantitățile de lucrări-Format Word.
4.10.22 15:51
Caiet de sarcini- lista cu cantitățile de lucrări.semnat.pdf Caiet de sarcini- lista cu cantitățile de lucrări.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini- lista cu cantitățile de lucrări.semnat.pdf
4.10.22 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casa-Construct

Preţul ofertei: 446 224,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conformă, admisibilă, corespunde cerințelor calificare stabilite în documentația de atribuire şi condiţiilor solicitate în invitaţia de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări