Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 806 357,83 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2022, 15:49 - 13 oct 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2022, 16:00 - 18 oct 2022, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartușe, piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III

Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică privind achiziționarea Cartușelor, pieselor și consumabilelor pentru imprimante și copiatoare multifuncționale pentru necesitățile Trimestrul III, a survenit în urma evaluării documentației de atribuire pentru Lotul I, și anume prezentarea de către operatorul economic ,,AURMILION” S.R.L., a Formular (DUAE) - Documentul unic de achiziții european de tip vechi, și pentru Lotul II nu a fost depusă nici o ofertă.
Data anulării
11 nov 2022, 8:41
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sofia Curmei
Telefonul de contact
82-33-93
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2022, 15:49
Data ultimilor modificări
11 nov 2022, 8:42
Achizitii.md ID
21064910
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.