Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21064689
1
Perioada de actualizare
de la
28.09.2022 16:41
până la 06.10.2022 13:46
până la 06.10.2022 13:46
2
Propunerea ofertelor
de la
06.10.2022 13:46
până la 14.10.2022 13:46
până la 14.10.2022 13:46
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 547 869,04 MDL
Perioada clarificărilor:
28 sept 2022, 16:41 - 6 oct 2022, 13:46
Perioada de depunere a ofertelor:
6 oct 2022, 13:46 - 14 oct 2022, 13:46
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 sept 2022, 16:41
Data ultimilor modificări
4 oct 2022, 13:46
Achizitii.md ID
21064689
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c480dfa3-0acf-49df-862d-3f0039b18f0a
Documentele la ofertă
-
anunt participare.pdf
anunt participare.pdf
ID: c480dfa3-0acf-49df-862d-3f0039b18f0a
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
3.10.22 07:47
lucrari de reparatie captale a spatiilor nelocative a igsu din str.docx
Documentele la ofertă
-
4.10.22 13:32
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: c7175ed5-763e-4923-8a7c-6dc42de10505
Documentele la ofertă
-
caiet sarcini.pdf
caiet sarcini.pdf
ID: c7175ed5-763e-4923-8a7c-6dc42de10505
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
4.10.22 13:46
Data:
29 sept 2022, 12:32
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua,
Autoritatea contractanta solicita dovada a 20 persoane angajate. In cazul in care se merge in asociere , e ok dovada necesarului sa fie de exemplu la una din companii 10 persoane si la asociat 12 persoane. Se va lua in considerare ca indeplinire a cerintelor solicitate de catre Autoritatea Contractanta?
Răspuns (29 sept 2022, 16:13):
Buna ziua. Nu se va lua in considerare.
Data:
29 sept 2022, 16:26
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Rog sa explicati, in mod legal asocierile pentru asta si se permit, daca in asociere se demonstreaza peste 20 de angajati, de ce nu se va lua in consideratie?
Inafara de asta , daca operatorul economic va apela la sustinator profesional si va completa Anexa 21, in acest caz Autoritatea Contractanta cum va interpreta?
Legea achizitiilor publice, pentru asta a si fost modificata prin introducerea Anexelor suplimentare, ca operatorii economici care au experienta mai mica de 3 ani sau nu corespund unor cerinte, sa poata participa cu suportul altor companii, care pot garanta acest lucru.
Răspuns (29 sept 2022, 16:56):
In conformitate cu Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională alin (7) al Legii privind achizițiile publice nr.131/2015, în cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea tehnică şi/sau profesională invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (6), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele tehnice şi profesionale invocate. Persoana care asigură susţinerea tehnică şi/sau profesională trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.
Data:
30 sept 2022, 16:38
Subiectul întrebării:
Numărul de angajați .
Întrebare:
Buna ziua!
Va rugam sa excludeți punctul 13 din anunțul de participare și anume cu obligația de a dispune 20 de angajați permanent. Punctul acesta este unul abuziv, deoarece Legea nr. 131 cu privire la achizițiile publice stabilește expres noțiunea despre competentă profesională, dar nu vorbește despre numărul de angajați. In cazu in care nu o veți exclude, o vom contesta la agenție. O zi buna!
Răspuns (3 oct 2022, 07:55):
Bună ziua, pct. 13 din Anunțul de participare a fost ajustat în conformitate cu prevederile Legii 131/2015. Respectăm principiul de tratament egal, imparțialitate, nediscriminare în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici. Vă urăm succes !
Data:
4 oct 2022, 09:01
Subiectul întrebării:
Personal angajat permanent
Întrebare:
Deci noi prezentăm ce ??? raport financiar pe ultimii 3 Ani ? Ce presupune Documente confirmative cu lista angajaților pe o perioadă de până la 3 Ani
Răspuns (4 oct 2022, 12:52):
Veți prezenta completată Anexa nr. 15 din documentația standard, de fapt și document solicitat obligatoriu iar pentru veridicitate prezentați și raportul financiar. Toată informația prezentată va fi examinată și luată în considerare și după caz, mai pot fi solicitate suplimentar și alte documente/informații confirmative în procesul de examinare a ofertei.
Data:
4 oct 2022, 09:03
Subiectul întrebării:
Termen de garanție
Întrebare:
Ce termen de garanție a lucrărilor solicitați?
Răspuns (4 oct 2022, 13:02):
În conformitate cu Legea nr. 721/1996 privind calitatea în construcții, garanția postrecepție a lucrărilor executate este de 5 ani.
Data:
4 oct 2022, 10:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
La crearea a Capitol 1.1.5.1 în aplicația WinSmeta se omit haotic resursele din poziții, respectiv valoarea estimată și caietul de sarcini nu corespunde lucrărilor și volumelor solicitate!
Răspuns (4 oct 2022, 13:36):
Rog să verificați aplicația d-stră în sensul funcționării corecte.
Data:
4 oct 2022, 10:42
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Publicați Formularul 1 desfășurat a listei de lucrări
Răspuns (4 oct 2022, 13:34):
Rog să verificați procedura, documentul a fost publicat
Data:
4 oct 2022, 10:47
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Termen și condițiile de executare - 75 zile, indicați exact data
Răspuns (4 oct 2022, 12:08):
Bună ziua, nu am putea pune la etapa asta o dată fixă din considerente că după deschiderea ofertelor urmează perioada de examinare a ofertelor care nu este fixă, perioada de așteptare pentru încheierea contractului și în unele situații alte perioade neprevăzute. Pentru claritate, la semnarea contractului, vor fi numărate 75 zile și data primită va fi inclusă în contract ca termen limită de executare. Sper că am fost înțeles. Vă mulțumesc
Data:
4 oct 2022, 14:19
Subiectul întrebării:
Rog să verificați aplicația d-stră în sensul funcționării corecte.
Întrebare:
Aplicația este funcțională și licențiată, pentru detalii puteți să contactați unicul distribuitor oficial în R. Moldova - ECOR SRL, foarte regretabil că devizierul care a întocmit acest caiet de sarcini nu cunoaște așa un lucru elementar, rugăm să Vă adresați la specialiști, pentru a nu tergiversa procedura
Răspuns (4 oct 2022, 14:30):
Vom ține cont de recomandarea Dumneavoastră. Mulțumim
Data:
4 oct 2022, 14:22
Subiectul întrebării:
Raport financiar
Întrebare:
Raport financiar pe ce perioadă?
Răspuns (4 oct 2022, 14:29):
Pe ultimul an de activitate
Data:
4 oct 2022, 16:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Explicați de ce la montare poz.144 și la utilaj poz.150 indicați cantități diferite?
Răspuns (4 oct 2022, 17:37):
Cerem scuze, a fost omisă o eroare mecanică pentru cantitatea la poz. 150, corect este 4 buc. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK