1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2022 09:31
până la 08.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.10.2022 10:00
până la 19.10.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 311 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2022, 9:31 - 8 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 oct 2022, 10:00 - 19 oct 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație sistemului de încălzire a sediului Procuraturii raionului Leova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2022, 9:18
Data ultimilor modificări
3 oct 2022, 15:34
Valoarea estimată (fără TVA)
311 000 MDL
Achizitii.md ID
21064499
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
24 oct 2022 09:29 - 31 dec 2022 09:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație sistemului de încălzire a sediului Procuraturii raionului Leova CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae
27.09.22 09:31
leova caiet de sarcini.pdf leova caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
27.09.22 09:31
documentația standard documentația standard
Documentele la ofertă
documentația standard
27.09.22 09:31
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare.
27.09.22 09:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Mester-Ghimisli"

Preţul ofertei: 239 888,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări