Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21064376
1
Perioada de actualizare
de la
23.09.2022 16:16
până la 14.10.2022 10:30
până la 14.10.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
14.10.2022 10:30
până la 25.10.2022 11:30
până la 25.10.2022 11:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
9 363 308,33 MDL
Perioada clarificărilor:
23 sept 2022, 16:16 - 14 oct 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 oct 2022, 10:30 - 25 oct 2022, 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de construcție a rețelelor de canalizare în s. Mingir r-n Hîncești, etapă II
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5345, MOLDOVA, Hînceşti, s.Mingir, pr Mingir
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 sept 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
27 sept 2022, 9:09
Achizitii.md ID
21064376
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae canalizare et.ii.signed.pdf
duae canalizare et.ii.signed.pdf
Documentele la ofertă
17 file
23.09.22 16:16
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
ID: 27420316-1c5b-4b11-ab58-b2351cfb7a44
tenderNotice
-
anuntul de participare.pdf
anuntul de participare.pdf
ID: 27420316-1c5b-4b11-ab58-b2351cfb7a44
tenderNotice
tenderNotice
5 file
27.09.22 09:09
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
caiet de sarcini f , etapa 2,canalizare 2 (2),f (1) (2).signed.pdf
ID: 8f8c30a5-5401-4444-82be-be0b13bdd674
Specificaţie tehnică
-
caietul de sarcini, scheme pichetaj.pdf
caietul de sarcini, scheme pichetaj.pdf
ID: 8f8c30a5-5401-4444-82be-be0b13bdd674
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
53 file
27.09.22 09:09
documentatia standard lucrari (3).docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard lucrari (3).docx
ID: b6060831-9e63-4d75-b6a5-d060a3c02e2f
Documentele la ofertă
-
documentatia standart lucrari (4).docx
ID: b6060831-9e63-4d75-b6a5-d060a3c02e2f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
69 file
27.09.22 09:09
Data:
23 sept 2022, 16:25
Subiectul întrebării:
Valoarea estimata
Întrebare:
Care este Valoarea estimata a lucrarilor fara TVA?
Răspuns (26 sept 2022, 13:27):
Valoarea estimată a lucrărilor fără TVA este de 9 363 308,33 lei
Data:
23 sept 2022, 16:28
Subiectul întrebării:
Cazier judiciar
Întrebare:
In baza carei legi solicitati doc mentionat in anuntul de participare punct. 16.19
Răspuns (26 sept 2022, 14:56):
Se solicită în baza Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021, art.31
Data:
23 sept 2022, 16:31
Subiectul întrebării:
Informatie privind experienta similara
Întrebare:
MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 69
din 07-05-2021
cu privire la aprobarea Documentației
standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări
40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Răspuns (26 sept 2022, 15:09):
În conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 , art.40, pct.1) , Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Data:
25 sept 2022, 15:26
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
Pct. 16 sub pct. 8 Declarație privind experiența similară. Se atestă o încălcare din partea Autorității Contractante prin modificarea conținutului al anexelor elaborate de MF, și anume Nr. OMF69/2021, în speță anexa 12, conform prezentei anexe operatorul economic urmează să demonstreze finalizare lucrărilor în ultimii cinci ani, și nici de cum 1 an. Astfel dacă nu va fi modificată cerința dată, și altele care contravin legislației în vigoare, până pe data de 28-09-2022 va fi depusă contestația supra cerințelor solicitate în anunțul de participare.
Răspuns (26 sept 2022, 15:16):
Anunțul de Participare redactat la pct.16.8 va avea următorul cuprins: ... Ofertantul trebuie să demonstreze executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor/procesul verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificat de bună execuție.
Data:
25 sept 2022, 15:30
Subiectul întrebării:
Anunțul de participare
Întrebare:
pct. 19 Garanția de buna execuție a contractului exprimată prin scrisoare de garanție bancară, cuantumul 1% și reținerea succesivă din facturile parțiale pentru situațiile de lucrări, cuantumul 5 %. Da pe asta de unde ați mai scoso? Tare ingenioși mai sunteți.
Răspuns (26 sept 2022, 15:35):
Se face referire la art.98, 99 din Ordinul nr.69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 și HG nr.638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea 9, art.151,152
Data:
25 sept 2022, 18:34
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
UNDE GASIM FORMA 1 DESFASURATA cu indicarea normelor de consum pentru fiecare poziție.?
Răspuns (26 sept 2022, 16:05):
Vă solicităm să examinați Caietul de sarcini unde pentru fiecare lucrare în parte este atribuit Simbol de norme și codul de resurse.
Data:
26 sept 2022, 15:54
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Rugam publicarea Formularului Nr.1 DESCIFRAT conform Documentatiei standart publicata la aceasta procedura. In anexa nr.23 este specificat: NOTĂ: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Va solicitam publicarea Formularului nr.1 DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Documentatiei standart aprobata prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021. Va multumim!
Răspuns (27 sept 2022, 12:24):
De curând, atașat în documentele procedurii de achiziție, alăturat Caietului de sarcini este publicată și descifrarea consumului de resurse, aferent fiecărei norme de deviz. Vă mulțumim.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK