1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2022 16:41
până la 30.09.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2022 17:00
până la 14.10.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 039 810 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2022, 16:41 - 30 sept 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2022, 17:00 - 14 oct 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație și amenajare a stadionului ”Junior” a școlii sportive nr. 1 din mun. Cahul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2022, 16:27
Data ultimilor modificări
23 sept 2022, 9:44
Valoarea estimată (fără TVA)
2 039 810 MDL
Achizitii.md ID
21064120
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
11 nov 2022 16:40 - 30 dec 2023 16:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație și amenajare a stadionului ”Junior” a școlii sportive nr. 1 din mun. Cahul CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul nr 5 fără preț.signed.pdf formularul nr 5 fără preț.signed.pdf
Documentele la ofertă
-preturi unitare
20.09.22 16:41
formularul nr. 1.signed.pdf formularul nr. 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- lista cu cantitațile de lucrări F1
20.09.22 16:41
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
-declaratie privind beneficiarii efectivi
20.09.22 16:41
ds_lucrari (2).signed.pdf ds_lucrari (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard privind achizitiile publice de lucrari
20.09.22 16:41
anunt nou.signed.pdf anunt nou.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
20.09.22 16:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standard Impex SRL

Preţul ofertei: 1 872 271,16 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MASTERDRUM

Preţul ofertei: 2 343 289,47 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări