1
Perioada de actualizare
de la 15.09.2022 14:04
până la 23.09.2022 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2022 14:30
până la 27.09.2022 15:00
3
Licitaţie
28.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 sept 2022, 14:04 - 23 sept 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2022, 14:30 - 27 sept 2022, 15:00
Începutul licitației: 28 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

120 Pachete medicale pentru femei;
35 Pachete medicale pentru bărbați;
170 Pachete medicale pentru copii.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37369193474
Datele achizitiei
Data publicării
15 sept 2022, 13:56
Data ultimilor modificări
15 sept 2022, 14:04
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
600 MDL
Achizitii.md ID
21063772
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
29 sept 2022 14:04 - 30 dec 2022 14:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de primă necesitate pentru centrele de plasament (pachete medicale) REPETAT CPV: 85100000-0 - Servicii de sănătate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
31.3. ds_servicii_pachete medicale.pdf 31.3. ds_servicii_pachete medicale.pdf
Documentele la ofertă
- Documentație standard
15.09.22 14:04
31.1. anunt de participare.pdf 31.1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
15.09.22 14:04
31.2. duae.pdf 31.2. duae.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
15.09.22 14:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Invitro Diagnostics

Preţul ofertei: 596 536 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai mic și corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări