1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 17:55
până la 24.09.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2022 00:00
până la 27.09.2022 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 144 250 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 17:55 - 24 sept 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2022, 0:00 - 27 sept 2022, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Se vor procura 650 fotolii pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea fotoliilor vechi și montarea celor noi. Se vor confecționa draperii pentru cortina din față, pentru cea intermediară și fundal, se va instala mecanismul pentru dirijarea mecanică cu draperiile. se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Rosca
Telefonul de contact
069521241
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 17:55
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 15:58
Achizitii.md ID
21063713
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
15 sept 2022, 08:45
Subiectul întrebării:
lot 1
Întrebare:
spuneti va rog livrarea scauni pe cota 0????
Răspuns (15 sept 2022, 09:56):
Nu este cota zero, se aplică TVA..
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
15 sept 2022, 12:42
Subiectul întrebării:
Documentele minim obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa faceti o claritate care este lista documentelor minim obligatorii pentru calificarea ofertantilor!
Răspuns (16 sept 2022, 14:11):
Fiecare ofertant care va participa la procedura de achiziție publică are obligația să prezinte Anexele prevăzute în Documentația Standard, inclusiv: 1) Certificatul de înregistrare și Extrasul di Registrul de Stat; 2) Formularul Standard al DUAE; 3) Cererea de Participare; 4) Oferta; 5) Declarație privind valabilitatea Ofertei; 6) Lista principalelor livrări/prestări servicii în ultimii 3 ani; 7) Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 8) Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea contractului; 9) Declarație privind personalul de specialitate; 10 Raportul financiar pentru anul 2021; 11) Mostre, descrieri, fotografii:
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
16 sept 2022, 14:42
Subiectul întrebării:
Lista documentelor
Întrebare:
Lista prezentata este una exhaostiva sau mai sunt si alte acte despre care trebuie sa intuim si sa ghicim?! Va rugam respectuos sa prezentati, asa cum o cere legea achizitiilor publice, tabelul cu toate actele obligatorii solicitate, precum si cu cele suplimentare prezentate la solicitare (daca e cazul). Din anuntul Dvs. reiese ca se solicita doar trei acte: 1. Certificatul de inregistrare/ extras din registru; 2. DUAE; 3. Certificatul de lipsa a restantelor la buget.. In raspunsul precedent ati enumerat o lista de 11 documente. Deci, rugam sa redactati tabelul din anunt cu actele solicitate, si sa enumerati toate documentele si anexele acolo, ca sa fie clar ce trebuie sa pregatim si sa depunem!
Răspuns (16 sept 2022, 17:29):
Lista documentelor necesare de prezentat în cadrul acestei proceduri de achiziție publică 1. Cererea de participare, Anexa 7 din Documentația Standard 2.Oferta, care va cuprinde formularele: a) Propunerea tehnică, Anexa 22 din Documentația Standard b) Propunerea financiară, Anexa 23 din Documentația Standard , c) Formularul Standard al DUAE 3 Declarație privind valabilitatea ofertei, Anexa 8 din Documentația Standard 4 Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, Mostre, descrieri, fotografii: Anexa 12din Documentația Standard; 5 Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Anexa 13din Documentația Standard; 6 Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Anexa 14din Documentația Standard; 7 Certificatul de înregistrare și Extrasul din Registrul de Stat Conform pct.29 din Documentația Standard; 8 Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 9 Raportul financiar pentru anul 2021, avizat și semnat de organele abilitate Conform pct.30 din Documentația Standard 10 Experiența specifică minim de 3 ani privind livrarea/prestarea serviciilor similare Conform pct.33 din Documentația Standard 11 Certificate de calitate sau alte certificate ce-ar confirma nivelul corespunzător al calității Conform pct.35 din Documentația Standard Notă::Documentele se vor completa fără nici o modificare sau abatere de la formulare. Documentele se semnează electronic și șe depun în mod electronic. Alte documente cu excepția celor menționate aici, nu se solicită.
Data:
21 sept 2022, 11:04
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare p.16 autoritatea contractanta a indicat o lista de documente care sunt solicitate de a fi prezentate. Pe cind in raspunsurile precedente, dvs indicati inca 2 liste de documente pe care le solicitati, care inca si difera intre ele. S-a creat un haos total in care nu se intelege nimic. Pentru a elimina eventualele contestatii, solicitam respectuos sa faceti ordine in documentele licitatiei si sa indicati clar in ANUNTUL DE PARTICIPARE documentele de care aveti nevoie. Totodata mentionez ca pentru echipamentul acustic, sunt un sir de documente specifice acestui gen de produs care trebuie solicitate, ca pe viitor autoritatea contractanta sa nu primeasca un echipament, care se va strica in citeva luni.
Răspuns (21 sept 2022, 16:42):
La clarificările anterioare depuse de către un operator economic a fost prezentată lista documentelor obligatorii pe care trebuie să le prezentați în cadrul acestei proceduri de achiziție publică. Vă sugerez să citiți atent pct.16 din Anunțul de participare, bănuiesc că este o eroare în conținut, reeșind din el a fost completat tabelul. Modelul documentului a fost descărcat de pe site-ul AAP, verificați-l. În DUAE și DS se menționează criteriile și cerințele de calificare aplicate de autoritatea contractantă. Pentru a constata datele de calificare în cadrul procedurii de achiziție publică, operatorul economic prezintă documentele care demonstrează capacitatea economică, financiară, tehnică și profesională, pentru executarea viitorului contract. Aceste documente sunt menționate în Anunțul de participare, care a fost redactat și încărcat pe platforma respectivă, deschideți-l și veți avea lista de documente. Privitor la echipamentul acustic, vă sugerăm să nu vă îngrijorați, este echipamentul de care avem nevoie, reeșind din mijloacele financiare disponibile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.