Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21063669
1
Perioada de actualizare
de la
14.09.2022 14:24
până la 19.09.2022 08:00
până la 19.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.09.2022 08:00
până la 26.09.2022 08:00
până la 26.09.2022 08:00
3
Licitaţie
27.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
218 263,81 MDL
Perioada clarificărilor:
14 sept 2022, 14:24 - 19 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 sept 2022, 8:00 - 26 sept 2022, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 14:24
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 16:26
Achizitii.md ID
21063669
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.pdf
documentatia standard.pdf
Specificaţie tehnică
documentația standard
14.09.22 14:24
anunț de participare responsabil tehnic.docx
Istoricul documentului
-
anunț de participare responsabil tehnic.docx
ID: 8567cde5-27db-48c9-8fe6-605ffffabe0f
tenderNotice
-
anunț de participare responsabil tehnic.docx
ID: 8567cde5-27db-48c9-8fe6-605ffffabe0f
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
caietul de sarcini.pdf
caietul de sarcini.pdf
Istoricul documentului
-
caietul de sarcini.pdf
caietul de sarcini.pdf
ID: 919750ba-c7dc-445c-9af8-39e42967ce91
Criterii de eligibilitate
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 919750ba-c7dc-445c-9af8-39e42967ce91
Criterii de eligibilitate
Criterii de eligibilitate
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
caiet de sarcini.docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.docx
ID: 9c276d06-47ce-45fa-a84f-0fa9b9f086c8
Criterii de eligibilitate
-
caiet de sarcini.docx
ID: 9c276d06-47ce-45fa-a84f-0fa9b9f086c8
Criterii de eligibilitate
Criterii de eligibilitate
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c907d4c6-39f6-482b-871c-dfbe6fa3c0aa
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: c907d4c6-39f6-482b-871c-dfbe6fa3c0aa
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
Data:
15 sept 2022, 18:57
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
1. Stimata autoritate contractanta, codul CPV 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe nu corespunde cu Codul CPV din anuntul de participare. documentatia solicitata din anunt se atribuie la lucrari, dar nu la servicii. rugam respectuos actualizarea anuntului de participare in care sa fie stipulare documentele solicitate pentru servicii de supraveghere tehnica a obiectivului.
2. Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard: 7 luni; Valabilitatea contractului este insa pina la 31.12.2025. Cum se vor contracta aceste 7 luni in perioada de 3 ani? pe etape? va rugam sa clarificati si acest subiect
Răspuns (16 sept 2022, 16:33):
Cu referire la codul CPV 71200000-0 –- Servicii de arhitectură şi servicii conexe, este un cod CPV general care cuprinde și codul CPV 71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii. La publicarea procedurii de achizitie, platforma https://achizitii.md nu a permis atribuirea CPV inclus în documentația de atribuire (CPV -71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii), Ca urmare a fost aplicat CPV general - Servicii de arhitectură şi servicii conexe.
Cu privire la Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard termenul de execucție constituie 7 luni, pentru anul 2022 , au fost planificati 5 000 000,00 lei pentru realizarea obiectivului dat inclusiv , pentru contractul de antrepriza , contractul privind achizitionarea serviciilor de responsabil tehnic și achizitionarea serviciilor de efectuare a controlului de autor la obiectul . HG nr.1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, prevede ca Planul se modifică ori se completează dacă apar modificări în buget şi, respectiv, sînt identificate noi resurse financiare. În cazul cind vor fi identificate susre financiare suplimentare, iar lucrarile/serviciile vor fi exeutate/prestate, se va modifica planul de achizitii si vor fi rederectionati banii pentru achitarea lucrarilor executate / serviciile prestate la obiectivul dat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK