1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 14:24
până la 19.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2022 08:00
până la 26.09.2022 08:00
3
Licitaţie
27.09.2022 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 218 263,81 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 14:24 - 19 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2022, 8:00 - 26 sept 2022, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de supraveghere tehnica a lucrărilor la obiectul ,,Reconstructia perimetrului de pază a Penitenciarului nr.7- Rusca” , etapa II (ingrădiri interioare).

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Alexandrov
Telefonul de contact
079273866
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 14:24
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 16:26
Achizitii.md ID
21063669
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Specificaţie tehnică
documentația standard
14.09.22 14:24
documentatia standard.docx
Specificaţie tehnică
documentația standard
14.09.22 14:24
duae reponsabil tehnic.doc
Criterii de evaluare
DUAE
14.09.22 14:24
duae.pdf duae.pdf
Criterii de evaluare
DUAE
14.09.22 14:24
anunț de participare responsabil tehnic.docx
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Criterii de eligibilitate
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
caiet de sarcini.docx
Criterii de eligibilitate
caiet de sarcini
16.09.22 16:26
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
16.09.22 16:26
Data:
15 sept 2022, 18:57
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
1. Stimata autoritate contractanta, codul CPV 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe nu corespunde cu Codul CPV din anuntul de participare. documentatia solicitata din anunt se atribuie la lucrari, dar nu la servicii. rugam respectuos actualizarea anuntului de participare in care sa fie stipulare documentele solicitate pentru servicii de supraveghere tehnica a obiectivului. 2. Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard: 7 luni; Valabilitatea contractului este insa pina la 31.12.2025. Cum se vor contracta aceste 7 luni in perioada de 3 ani? pe etape? va rugam sa clarificati si acest subiect
Răspuns (16 sept 2022, 16:33):
Cu referire la codul CPV 71200000-0 –- Servicii de arhitectură şi servicii conexe, este un cod CPV general care cuprinde și codul CPV 71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii. La publicarea procedurii de achizitie, platforma https://achizitii.md nu a permis atribuirea CPV inclus în documentația de atribuire (CPV -71247000-1- Supraveghere a lucrărilor de construcţii), Ca urmare a fost aplicat CPV general - Servicii de arhitectură şi servicii conexe. Cu privire la Termenul de executare a lucrarilor, conform documentatiei standard termenul de execucție constituie 7 luni, pentru anul 2022 , au fost planificati 5 000 000,00 lei pentru realizarea obiectivului dat inclusiv , pentru contractul de antrepriza , contractul privind achizitionarea serviciilor de responsabil tehnic și achizitionarea serviciilor de efectuare a controlului de autor la obiectul . HG nr.1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, prevede ca Planul se modifică ori se completează dacă apar modificări în buget şi, respectiv, sînt identificate noi resurse financiare. În cazul cind vor fi identificate susre financiare suplimentare, iar lucrarile/serviciile vor fi exeutate/prestate, se va modifica planul de achizitii si vor fi rederectionati banii pentru achitarea lucrarilor executate / serviciile prestate la obiectivul dat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.