Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21063657
1
Perioada de actualizare
de la
14.09.2022 13:46
până la 26.09.2022 10:00
până la 26.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.09.2022 10:00
până la 05.10.2022 10:00
până la 05.10.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 790 498,30 MDL
Perioada clarificărilor:
14 sept 2022, 13:46 - 26 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 sept 2022, 10:00 - 5 oct 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Amenajarea/renovarea aleii pietonale (partea impară) a străzii Hristo Botev, sectorul Botanica, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 13:46
Data ultimilor modificări
23 sept 2022, 11:25
Achizitii.md ID
21063657
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
CAIET DE SARCINI
14.09.22 13:46
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 25513ab5-ad43-4378-b8e4-4e1195e6c353
tenderNotice
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 25513ab5-ad43-4378-b8e4-4e1195e6c353
tenderNotice
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE
23.09.22 11:25
documentația standard.docx
Istoricul documentului
-
documentația standard.docx
ID: a152e575-1c09-4662-9579-540a547f7586
Documentele la ofertă
-
documentația standard.docx
ID: a152e575-1c09-4662-9579-540a547f7586
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
23.09.22 11:25
Data:
15 sept 2022, 16:00
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
p.21 Intrebuintam numai capacul cu rama din fonta sau toate materialele care contine norma ca nu e clar,ati scimbat descrierea normei.
Răspuns (16 sept 2022, 11:48):
Se întrebuințează numai capacul cu rama din fontă.
Data:
16 sept 2022, 11:59
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
p.18 Spuneti va rog pentru indeplinirea carei lucrari este necesar atita cofraj
Răspuns (19 sept 2022, 09:37):
Suprafața de 448,8 mp de cofraj indicata la poziția 18, se va utiliza pentru cofrarea fundației bordurilor, conform nodurilor de execuție din documentația tehnică. Totodată va informăm că caietul de sarcini a fost elaborat și verificat de către specialiști atestați în domeniu.
Data:
19 sept 2022, 09:23
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (19 sept 2022, 09:38):
Garanția pentru ofertă se prezintă conform anexei nr. 9 al documentației standard - scrisoare de garanție bancară (emisă de o bancă comercială) Varianta scanată de pe original și semnată electronic de către ofertant. La solicitarea beneficiarului se prezintă în original la sediu autorității contractante.
Data:
21 sept 2022, 14:10
Subiectul întrebării:
Punct 31 din anunț..
Întrebare:
Vă rugăm la punct 31 ,care spune că prezența obligatoriu la vizita șantierului și prezentarea la concurs a procesului verbal de prezența,să îl anulați sau să îl modificați precum ca participantul ,persoana fizică sau juridică care dorește să participe la licitație ,are dreptul de a vizita obiectul dar nu obligația...
D-stra ați postat și documentația și anunțul și devizul și proiectul de execuție...Rugăm insistent anularea sau modificarea acestei cerințe,dat fiind faptul dreptului de a contesta această cerință...
Răspuns (22 sept 2022, 16:42):
Cerința în cauză nu este restrictivă și nu limitează participarea ofertanților. Are ca scop confirmarea faptului că ofertantului i-a fost asigurat accesul să viziteze și să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării calitative a ofertei.
Tot odată în scopul asigurării participării unui număr cit mai mare de ofertanți, termenul de 10 zile din punctul 31 de exclude.
Data:
22 sept 2022, 17:25
Subiectul întrebării:
Punct 31din anunț..
Întrebare:
Vă rugăm atunci ,să excludeți din documentația standart și anunț de participare,prin încărcarea fișierului nou cu punct exclus,avind experiență neplăcută la ANSC privind ne excluderea din anunț și documentația standart...O zi buna.
Răspuns (23 sept 2022, 11:39):
Anunțul modificat și documentația standard au fost publicate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK