1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 11:08
până la 26.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2022 09:00
până la 05.10.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 721 580 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 11:08 - 26 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2022, 9:00 - 5 oct 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Resistematizarea și reparația etajului 1 al Gimnaziului pentru Grădinița de copii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4923, MOLDOVA, Glodeni, s.Fundurii Vechi, satul Fundurii Vechi, raionul Glodeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Gnatiuc
Telefonul de contact
69872270
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 11:01
Data ultimilor modificări
15 sept 2022, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
4 721 580 MDL
Achizitii.md ID
21063640
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4923, MOLDOVA, Glodeni, s.Fundurii Vechi, satul Fundurii Vechi, raionul Glodeni
Durata contractului
10 oct 2022 11:07 - 30 dec 2023 11:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Resistematizarea și reparația etajului 1 al Gimnaziului pentru Grădinița de copii CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini2.semnat-2.pdf caiet de sarcini2.semnat-2.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini6.semnat-2.pdf caiet de sarcini6.semnat-2.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini5.semnat-2.pdf caiet de sarcini5.semnat-2.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini8.semnat.pdf caiet de sarcini8.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini4.semnat-1.pdf caiet de sarcini4.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini7.semnat.pdf caiet de sarcini7.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini.semnat-4.pdf caiet de sarcini.semnat-4.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
caiet de sarcini3.semnat-2.pdf caiet de sarcini3.semnat-2.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
14.09.22 11:08
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
15.09.22 13:18
anuntul de participare.pdf anuntul de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
15.09.22 13:18
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.09.22 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II Gamureac Alexandru

Preţul ofertei: 4 100 594,40 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 4 222 507,85 MDL
Statut: Învingător
Motivul: In urma reevaluarii ofertelor sunteti desemnat cistigator. Oferta corespunde tuturor cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări