1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2022 10:17
până la 22.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.09.2022 10:00
până la 27.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 569 218,31 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2022, 10:17 - 22 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 sept 2022, 10:00 - 27 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de Construcţie a Reţelei exterioare de alimentare cu energie electrica si Cabina electrica
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7224, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Olişcani, s. Oliscani r-nul Soldanesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SAPTEFRAT ADELA
Telefonul de contact
027244236
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2022, 9:39
Data ultimilor modificări
13 sept 2022, 14:10
Valoarea estimată (fără TVA)
569 218,31 MDL
Achizitii.md ID
21063378
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7224, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Olişcani, s. Oliscani r-nul Soldanesti
Durata contractului
3 oct 2022 10:14 - 29 sept 2023 10:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de Construcţie a Reţelei exterioare de alimentare cu energie electrica si Cabina electrica CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Trimestru
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare .signed.pdf anunt_de_participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
12.09.22 10:17
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae
12.09.22 10:17
documente standart.pdf documente standart.pdf
Documentele la ofertă
-documente standart
12.09.22 10:17
caiet de sarcini .pdf caiet de sarcini .pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
12.09.22 10:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 569 054,28 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 728 003,54 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări