1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2022 10:10
până la 16.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2022 11:00
până la 20.09.2022 10:00
3
Licitaţie
21.09.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 433 645 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2022, 10:10 - 16 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2022, 11:00 - 20 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: 21 sept 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Soft educational licențiat pentru calculator elaborat pentru predarea tuturor disciplinelor școlare în regimurile off – și online, cu conectarea a unui număr nelimitat de utilizatori.
Interfața în limba română, cu accesarea manualelor în formatul PDF, cu recunoașterea imaginilor, crearea caietelor de lucru personale, logare individuală de pe calculator. Modele 3D, videouri educaționale, materiale audio, imagini și în bibliotecă media integrată în în soft.
Stație de lucru de tip AIO,
Screen 21.5" FHD (1920x1080) IPS Anti-glare, Non Touch CPU Intel Core i3-1005G1 (2C / 4T, 1.2 / 3.4GHz, 4MB)
RAM 1x 8GB DIMM DDR4-3200 SODIMM HDD 256GB SSD M.2 2242 PCIe NVMe
Opticals 9.0mm DVD±RW
Card Reader 3-in-1 (SD, SDHC, SDXC)
Graphics Integrated Intel
UHD Graphics
WLAN Intel 9560 11ac, 2x2 + BT5.0
Camera 720P Camera
4 x USB2.0 2 x USB3.2 Gen 1
HDMI-out HDMI-in
1Gb LAN (RJ-45)
Keyboard USB Calliope Keyboard, Black, Russian
Mouse USB Calliope Mouse, Black
Firmware TPM 2.0
VESA Mount
Speakers 2 x 3W
PSU 65W 88%
Maincase , Black
Tutoriale video în limba română și engleză.
* Garanție minim 2 ani, pentru perioada de garanție, asistența tehnică și reparație (după caz) se face de către întreprinderea cîștigătoare, din contul acesteia, inclusiv fiind suportate și cheltuielile de deplasare. Deservirea tehnică și înlăturarea defectelor se va efectua în termen de 1-2 zile după recepționarea cererii.
*Transportarea echipamentului, montarea retelei de calculatoare și instruire – din contul câștigătorului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 sept 2022, 15:33
Valoarea estimată (fără TVA)
433 645 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 336 MDL
Achizitii.md ID
21063372
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
3 oct 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea echipamentului tehnic, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 31.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
Formularul DUAE - Word
12.09.22 10:10
documentatia _standard - Echipament tehnic
Documentele la ofertă
Documentatia standard, formulare, specificatii tehnice si de pret, contract model- Word
12.09.22 10:10
documentatia _standard - Echipament tehnic.semnat
Documentele la ofertă
Documentatia standard - PDF
12.09.22 10:10
Anexa lista instituțiilor.semnat
Documentele la ofertă
Anexa - lista institutiilor
12.09.22 10:10
DUAE formular nou din 26.11.semnat
Documentele la ofertă
formular DUAE - PDF
12.09.22 10:10
plan modificat - echipament tehnic.semnat
Documentele la ofertă
Plan modificat
12.09.22 10:10
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declaratie - Word
12.09.22 10:10
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declaratie - PDF
12.09.22 10:10
Anunt de participare - Echipament tehnic DITS.semnat
Documentele la ofertă
anunt de participare
12.09.22 10:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savexol SRL

Preţul ofertei: 433 645 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Contractul este atribuit coform criteriului ~cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte cu respectarea cerințelor tehnice și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare~.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări