1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2022 16:16
până la 15.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2022 10:00
până la 20.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 472 261,11 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2022, 16:16 - 15 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2022, 10:00 - 20 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a teritoriului (lucrări de asfaltare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2022, 16:00
Data ultimilor modificări
12 sept 2022, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
472 261,11 MDL
Achizitii.md ID
21063327
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
22 sept 2022 16:06 - 31 dec 2022 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a teritoriului (lucrări de asfaltare) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
9.09.22 16:16
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
9.09.22 16:16
contract model.doc
Model de сontract
-
9.09.22 16:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Inlimar Prim

Preţul ofertei: 413 713,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Kraft Constructions

Preţul ofertei: 467 816,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

FPC ALDEMIR si Co SRL

Preţul ofertei: 479 522,38 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări