Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
6 195 650,91 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2022, 14:06 - 14 sept 2022, 8:44
Perioada de depunere a ofertelor:
14 sept 2022, 8:44 - 17 sept 2022, 8:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reparaţia clădirii instituţiei instructive educaţionale
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3421, MOLDOVA, Hînceşti, s.Cioara, s.Cioara
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2022, 14:06
Data ultimilor modificări
17 sept 2022, 8:44
Achizitii.md ID
21063282
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparaţia clădirii instituţiei instructive educaţionale
Buget: 6195650.91 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
9 sept 2022, 14:54
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Formulare indicate in anunt sunt vechi. Din an2021 sunt alte.
ordin mf 69 din 07.05.2021
Răspuns (12 sept 2022, 08:48):
Am făcut schimbări în anunţ.
Data:
12 sept 2022, 10:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 121 si 183 se folosesc normele modificate in modificare nr. 24. Cum procedam, modificam norma TsI50C in TsI50A3?
Răspuns (12 sept 2022, 11:33):
Norma nu se modifică
Data:
12 sept 2022, 12:42
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Conform ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări. Solicitam modificare pct.7 si 8 din anuntul de participare privind experienta si anume: "Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului:
1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13)."
Răspuns (12 sept 2022, 15:55):
Se păstrează cerinţele solicitate în anunţul de participare
Data:
12 sept 2022, 14:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 59, specificati va rog grosimea tablei. Multumesc!
Răspuns (12 sept 2022, 15:05):
Este încărcat formularul 5
Data:
12 sept 2022, 15:25
Subiectul întrebării:
Experinta similara
Întrebare:
Punctul 16 din documentația standard anexată la procedura de achizție prevede că că . Criterii de experienţă în cazul achiziției de lucrări
16.1. Ofertantul va dispune de un nivel minim de experienţă pentru a se califica cerinţelor de îndeplinire a contractului:
a. executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
sau
b. valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract.
În acest context, solicităm să ne confirmați dacă ofertanții urmează să dețină experiență similară obiectului achiziției.
Răspuns (12 sept 2022, 16:02):
Se păstrează cerinţele anunţului
Data:
12 sept 2022, 15:28
Subiectul întrebării:
Avizul Inspecției de Stat în Construcții
Întrebare:
În anunțul de participare solicitați Avizul Inspecției de Stat în Construcții, solicităm să ne informați dacă acesta urmează să acopere toate tipurile de lucrări prevăzute conform caietului de sarcini?
Răspuns (12 sept 2022, 15:57):
Conform caietului de sarcini.
Data:
12 sept 2022, 16:41
Subiectul întrebării:
Se păstrează cerinţele anunţului
Întrebare:
Va rugam sa descifrati ce inseamna ,,Se păstrează cerinţele anunţului,, la primăria Cioara?
Răspuns (13 sept 2022, 09:52):
Analizaţi cerinţele anunţului de participare
Data:
12 sept 2022, 16:44
Subiectul întrebării:
Experienta
Întrebare:
Operatorii urmează să dețină experiență similară conform obiectului achiziției s-au nu?
Răspuns (13 sept 2022, 09:56):
Conform art.16 , obligatoriu trebue să deţină experienţă
Data:
13 sept 2022, 12:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In privinta la pozitia 59, nu este specificat nimic nici in folrmularul 5, clarificati va rog
Răspuns (13 sept 2022, 14:21):
în formularul 5 la poziţia 59 mai jos este specificat detailat
Data:
13 sept 2022, 12:03
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 306, ce fel de atenuator de zgomot, in formularul 5 la fel nu este specificat
Răspuns (13 sept 2022, 14:25):
În formularul 5 la poziţia 175 mai jos este specificat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK