Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21063240
1
Perioada de actualizare
de la
09.09.2022 11:01
până la 14.09.2022 08:00
până la 14.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la
14.09.2022 08:00
până la 10.10.2022 17:00
până la 10.10.2022 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 755 400 MDL
Perioada clarificărilor:
9 sept 2022, 11:01 - 14 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 sept 2022, 8:00 - 10 oct 2022, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de reparatie in interior
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6819, MOLDOVA, Ialoveni, s.Mileştii Mici, c.Milestii Mici
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2022, 11:01
Data ultimilor modificări
9 sept 2022, 17:01
Achizitii.md ID
21063240
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparatia capitala a cantinei si salii de sport din Liceul Teoretic Mihail Birca
Buget: 7755400.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf
documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-Documentatia standart
9.09.22 11:01
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
9.09.22 11:01
Data:
9 sept 2022, 17:01
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Solictitam respectuos sa comunicati sursa de finantare al viitorului contract de achizitie. In pct .21 al anuntului de participare solicitati ca potentialul ofertant sa detina surse creditare sau mijloace financiare in cont minim 20% 5 000 000 lei, din ce considerente inaintati aceasta cerinta, impunind antreprenorul sa execute lucrarile din surse proprii.
Răspuns (11 sept 2022, 15:03):
Finanțarea este prevăzută din programul Satul European, conform contractului de finanțare prima rata acceptată spre plată constituie nu mai puțin de 10%, după executarea a 10% ca valoare urmează să fie înaintat spre verificare procesul-verbal de recepție a lucrărilor care durează cam plus minus 10-15 zile, ulterior acceptării lucrărilor se transmite spre plată, care în situația actuală durează cam încă până la 60 zile, perioadă în care operatorul economic urmează să execute lucrări din cont propriu.
Totodată, pentru a asigura executarea lucrărilor operatorul economic urmează să execute lucrări de minim 10% lunar, respectiv 20% este o sumă minimă pe care trebuie să o dețină o companie care execută o lucrare de așa o valoare, cu atât mai mult compania mare și alte cheltuieli care urmează a fi suportate lunar.
În acest context, solicităm respectarea cerinței.
Data:
10 sept 2022, 11:35
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (11 sept 2022, 15:04):
Stimate operator economic stabilirea cuantumului și a modului de constituire a granției pentru ofertă este dreptul autorității contractante, atribuție prevăzută de HOTĂRÂRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări la pct. 125 și 126:
125. Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte:
1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției pentru ofertă;
2) cuantumul garanției pentru ofertă, care nu va depăși 2% din valoarea estimată a ofertei, fără taxa pe valoarea adăugată;
3) perioada de valabilitate a garanției pentru ofertă, care va fi cel puțin egală cu perioada de valabilitate a ofertei.
126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme:
1) scrisoare de garanție bancară;
2) transfer pe contul autorității contractante;
3) cauțiune;
4) acreditivul „stand-by”;
5) alte forme care nu contravin legii.
În acest context, solicităm respectarea cerinței stabilite.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK