Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21063212
1
Perioada de actualizare
de la
08.09.2022 18:16
până la 19.09.2022 15:30
până la 19.09.2022 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la
19.09.2022 15:30
până la 29.09.2022 15:30
până la 29.09.2022 15:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 255 184,32 MDL
Perioada clarificărilor:
8 sept 2022, 18:16 - 19 sept 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
19 sept 2022, 15:30 - 29 sept 2022, 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Amenajarea scuarului din str. N. Zelinski intersecție cu bd. Decebal, sectorul Botanica, municipiul Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2022, 18:16
Data ultimilor modificări
10 sept 2022, 11:40
Achizitii.md ID
21063212
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
8.09.22 18:16
cs scuar zelinski .signed.pdf
cs scuar zelinski .signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
8.09.22 18:16
Data:
10 sept 2022, 11:40
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (14 sept 2022, 10:25):
Bună ziua! Garanția pentru ofertă se prezintă conform anexei nr. 9 al documentației standard - scrisoare de garanție bancară (emisă de o bancă comercială) Varianta scanată de pe original și semnată electronic de către ofertant. La solicitarea beneficiarului se prezintă în original la sediu autorității contractante.
Data:
14 sept 2022, 16:26
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Modul prezentarii ofertelor trebuie sa fie divizat in doua etape. Modificati va rog anuntul de participare, anume lista documentelor prezentate obligatoriu odata cu oferta si documentele la solicitarea AC in termen stabilit. Conform LEGE Nr.131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 65 “Condiţiile prezentării ofertelor” Alin (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Conform LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 20 “Documentul unic de achiziţii European” Alin (8) Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi.
Răspuns (16 sept 2022, 11:47):
Bună ziua! Prin înaintarea cerințelor sale, AC nu încalcă prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice. Anunțul de participare a fost elaborat în conformitate cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, inclusiv cu respectarea cerințelor art. 20 alin. (7).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK