1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2022 16:55
până la 23.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2022 11:00
până la 26.09.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 387 441 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 16:55 - 23 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2022, 11:00 - 26 sept 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția drumului din str. Sihastrului și stradelelor 1, 2, 3, 4, 5, 6 Pomicultorilor din or.Codru (inclusiv trotuar)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 16:42
Data ultimilor modificări
10 sept 2022, 11:49
Valoarea estimată (fără TVA)
11 387 441 MDL
Achizitii.md ID
21063105
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
3 oct 2022 16:55 - 30 dec 2023 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Construcția drumului din str. Sihastrului și stradelelor 1, 2, 3, 4, 5, 6 Pomicultorilor din or.Codru (inclusiv trotuar) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 16:55
volum total.pdf volum total.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 16:55
Proiect.pdf Proiect.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 16:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lincons

Preţul ofertei: 10 838 330,36 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 11 019 284,78 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări