1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2022 16:01
până la 12.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.09.2022 11:00
până la 15.09.2022 11:00
3
Licitaţie
de la 16.09.2022 14:18
până la 16.09.2022 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 16:01 - 12 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 sept 2022, 11:00 - 15 sept 2022, 11:00
Începutul licitației: 16 sept 2022, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ladă frigorifică 550 - 600 l
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 15:19
Data ultimilor modificări
7 sept 2022, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
62 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
625 MDL
Achizitii.md ID
21063068
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
3 oct 2022 15:51 - 30 dec 2022 15:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ladă frigorifică - capacitate 550 – 600 l; - temperatura de lucru min. -18°C; - control de temperatura electronic cu termostat reglabil; - alimentare 220V; - congelare rapidă; - dezghețare automată/manuală; - garanție minim 36 luni; - capacul de tip închis; - deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova; - pe perioada garanției utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului; - livrarea bunului se efectuează cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului până la conexiune cu accesoriile necesare pentru montare conform cerințelor din contul operatorului economic pe adresa: - UM mun. Chișinău, str. Vasile Lupu 37. CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard utilaj tehnologic.signed.pdf documentatia standard utilaj tehnologic.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard utilaj tehnologic
7.09.22 16:01
Documentatia standard utilaj tehnologic.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard utilaj tehnologic
7.09.22 16:01
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
7.09.22 16:01
anunt de participare utilaj.signed.pdf anunt de participare utilaj.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare utilaj tehnologic
7.09.22 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 61 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aquaprof

Preţul ofertei: 81 200 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări