1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2022 15:49
până la 17.09.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2022 08:30
până la 20.09.2022 09:00
3
Licitaţie
21.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 832 566,61 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 15:49 - 17 sept 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2022, 8:30 - 20 sept 2022, 9:00
Începutul licitației: 21 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrari de reparatie de categorie generala la AO AVE COPIII din mun. Chisinau, str. C. Stere nr.1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Constantin Stere 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Buzdugan Tatiana
Telefonul de contact
068496217
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 14:13
Data ultimilor modificări
7 sept 2022, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
832 566,61 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21063042
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Constantin Stere 1
Durata contractului
23 sept 2022 15:29 - 11 dec 2022 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie de categorie generala la AO AVE COPIII din mun. Chisinau, str. C. Stere nr.1 CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
7-tva cota o% - hotărâre facilitati fiscale.pdf 7-tva cota o% - hotărâre facilitati fiscale.pdf
Clarificări pentru participanți
Document Confirmativ pentru atribuirea facilității Fiscale de Cota TVA 0%
7.09.22 15:49
1-anunț de participare-anexa 2.pdf 1-anunț de participare-anexa 2.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
7.09.22 15:49
6-declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarația beneficiarilor efactivi - model
7.09.22 15:49
3-documentaţia standard-ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard de lucrari
7.09.22 15:49
5-duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
7.09.22 15:49
4-anexa 23-caiet de sarcini.pdf 4-anexa 23-caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini anexa 23
7.09.22 15:49
Documentele lotului
4-anexa 23-caiet de sarcini.pdf
Caiet de sarcini la lot
7.09.22 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 1 013 561,96 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. A accepta ofertele spre examinare. 2. A declara cîștigătoare oferta ”7 SERVICII IMOBILIARE” S.R.L. conform textului prezentai decizii fiind conformă cerințelor minime solicitate. 3. A anunța operatorul economic despre decizia luată prin intermediul SIA RSAP ”MTender”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări