Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 621 205 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 11:18 - 14 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2022, 11:00 - 28 sept 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reconstructia unei parti a blocului de studii aripa dreapta etajul I
si II al Gimnaziului Sagaidac in centru de dezvoltare a prescolarilor din s. Sagaidac,raionul
Cimislia

Informația despre anulare
Motivul anulării
Eroare in caietul de sarcini
Data anulării
23 sept 2022, 12:05
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4127, MOLDOVA, Cimişlia, s.Sagaidac (r-l Cimişlia), s.Sagaidac
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leorda Ioana
Telefonul de contact
024135236
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 11:18
Data ultimilor modificări
23 sept 2022, 12:05
Achizitii.md ID
21063002
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
8 sept 2022, 08:49
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (8 sept 2022, 09:46):
Primaria Sagaidac c/f1007601005660 TREZMD2X MD31TRPDAZ311120A06523AC
Data:
8 sept 2022, 08:51
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua! In anuntul de participare solicitati documente care au fost inlocuite cu documente (formulare) aprobate prin ORDINUL Nr. 69 din 07-05-2021. Va rugam sa corectati anuntul in conformitate cu documentatia standard actuala la ziua de azi.
Răspuns (12 sept 2022, 10:02):
Buna ziua. Anuntul de participare folosit de catre APL Sagaidac Anexa nr. 2 la Documentația standard nr. 69 din 7 mai 2021, pentru neclaritati specificati mai concret la ce va referiti.
Data:
12 sept 2022, 15:50
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Rugăm să plasați caietul de sarcini in format WORD. Mulțumim
Răspuns (14 sept 2022, 10:21):
Caietul de sarcini se întocmește de către autoritatea contractantă prin intermediul grupului de lucru desemnat, în cadrul căruia pot fi atrași specialiști (consultanți) din domeniul în care se efectuează achiziția. Potrivit art. 1 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 3 iulie 2015, specificațiile tehnice reprezintă ansamblul indicațiilor tehnice cuprinse, în special, în caietele de sarcini, care definesc caracteristicile solicitate pentru un material, pentru un produs sau pentru un bun și care permit caracterizarea acestora astfel încât să corespundă utilizării urmărite de autoritatea contractantă. La cele expuse mai sus mentionam ca caietul de sarcini nu poate fi plasat in varianta word pentru a nu putea fi facute careva modificari.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.