1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2022 16:12
până la 21.09.2022 15:01
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2022 15:01
până la 28.09.2022 06:31
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 462 887,18 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2022, 16:12 - 21 sept 2022, 15:01
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2022, 15:01 - 28 sept 2022, 6:31
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4214, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Carahasani, str.Alexandru cel Bun
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oleg Ciobanu
Telefonul de contact
024242236
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2022, 14:07
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
2 462 887,18 MDL
Achizitii.md ID
21062865
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4214, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Carahasani, str.Alexandru cel Bun
Durata contractului
10 oct 2022 08:00 - 30 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 24.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
duae primăria carahasani.doc
Documentele la ofertă
-
5.09.22 16:12
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.22 16:12
caiet de sarcini nr.2.signed.pdf caiet de sarcini nr.2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 14:17
caiet de sarcini specificații tehnice.pdf caiet de sarcini specificații tehnice.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 14:59
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.22 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 2 122 095,34 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și documentele de calificare solicitate în anunțul de participare prezectate de ofertant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 2 163 167,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări