Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
01.09.2022 15:02
până la 09.09.2022 00:00
până la 09.09.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.09.2022 00:00
până la 14.09.2022 09:00
până la 14.09.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 800 689,59 MDL
Perioada clarificărilor:
1 sept 2022, 15:02 - 9 sept 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 sept 2022, 0:00 - 14 sept 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția acoperisului blocului de studii cu 3 etaje.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3911, MOLDOVA, Cahul, s.Andruşul de Jos, str.Stefan Cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2022, 15:02
Data ultimilor modificări
7 sept 2022, 9:34
Achizitii.md ID
21062631
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - ”Acoperișul gimnaziului din s. Andrușul de Jos raionul Cahul”
Buget: 1800689.59 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare acoperis andrusul.pdf
anunt de participare acoperis andrusul.pdf
tenderNotice
anunt de participare
1.09.22 15:02
caiet de sarcini acoperis andrusul.pdf
caiet de sarcini acoperis andrusul.pdf
billOfQuantity
caiet de sarcini
1.09.22 15:02
declaratie_privind beneficiarul efectiv.doc
Clarificări pentru participanți
declaratie_privind beneficiarul efectiv
1.09.22 15:02
documentatia standard _lucrari andrușul de jos.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
1.09.22 15:02
Data:
7 sept 2022, 09:34
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
buna ziua lamurire la pozitia 45 din lista de cantitati
Răspuns (7 sept 2022, 11:05):
Bună ziua. Poziția 45 este doar denumirea subcapitolului și anume „Lucarna plastic L1-4buc,L2-2buc”, cantitățile pentru acesta se regăsesc la poziția 46 și 47.
Data:
7 sept 2022, 23:58
Subiectul întrebării:
Experieta similara
Întrebare:
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 7 si 8 , pct. 16 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
Răspuns (8 sept 2022, 08:34):
Anuntul este publicat corect conform hotărîrii comisiei de lucru și legislației achizițiilor publice.
Data:
8 sept 2022, 00:01
Subiectul întrebării:
Valabilitatea contractului
Întrebare:
Cum poate fi valabil contractul 10 luni, 30.06.2023, daca din 01.10.2022 pina la 30.06.2023 sunt 9 luni ??
Răspuns (8 sept 2022, 08:35):
A fost o greșeală tehnică, termenul de finisare a lucrărilor rămîne 30.06.2023
Data:
8 sept 2022, 00:02
Subiectul întrebării:
Termen executie
Întrebare:
Care va fi termenul de executie a lucrarilor ?
Termenul de plata ???
Răspuns (8 sept 2022, 08:38):
Termenul de execuție este 30.06.2023. Termenul de plată va fi în dependență de finisarea lucrărilor. Dacă lucrările vor fi finisate în 2022 atunci vor fi achitate în 2022. Dacă lucrările vor fi finisate în 2023, achitarea se va face în 2023.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK