Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.08.2022 17:07
până la 09.09.2022 17:00
până la 09.09.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.09.2022 17:00
până la 14.09.2022 17:00
până la 14.09.2022 17:00
3
Licitaţie
de la
15.09.2022 15:00
până la 15.09.2022 15:09
până la 15.09.2022 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 850 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 aug 2022, 17:07 - 9 sept 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 sept 2022, 17:00 - 14 sept 2022, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2022, 17:07
Data ultimilor modificări
1 sept 2022, 15:48
Achizitii.md ID
21062563
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația capitală a str. Mihai Viteazul din or. Cimișlia
Buget: 2850000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare str. mihai viteazul.pdf
anunț de participare str. mihai viteazul.pdf
tenderNotice
-Anunț
30.08.22 17:07
Data:
1 sept 2022, 15:48
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua, de ce optati pentru licitatie electronica cu scaderea pretului la lucrari de milioane?
Răspuns (3 sept 2022, 10:55):
Conform prevvererolor Legii 131/2015 licitație elecronică reprezintă „proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi/sau a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare”, ceea ce implică o concurență între oferte, iar criteriul pentru stabilirea ofertei câștigătoare este „cel mai mic preț” respectiv se optează și pentru licitație electronică.
Data:
2 sept 2022, 13:11
Subiectul întrebării:
Termenul
Întrebare:
Buna, care este termenul de executare a lucrarilor?
Răspuns (3 sept 2022, 10:43):
termenul este de 1 luni
Data:
2 sept 2022, 13:19
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Conform prevederilor art. 153 al HG 638/20 Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări: 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. De ce limitati optiunile operatorilor economici la un singur mod de prezentare a garantiei? Modificati va rog anuntul cu toate posibilitatile conform legii.
Răspuns (3 sept 2022, 10:50):
Buna ziua, suntem deacord că legislația prevede mai multe forme de garanție, dar este menționat în art. 153 „dacă părțile agrează” respectiv, Primăria orașului Cimișlia este o instituție bugetară care din punct de vedere financiar este deservită de către „Trezorăria de stat” astfel, neam condus de prevederile alin. (3) a aceluiași articol
Data:
3 sept 2022, 20:39
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Si de ce aveti nevoie atunci de banii nostri pe contul Dvs daca totusi sunteti o institutie bugetara si optati pentru o licitatie corecta si transparenta? Nu vi se pare cam absurd sa limitati optiunile posibile conform legii?
Răspuns (9 sept 2022, 13:45):
Primăria orașului Cimișlia nu are nevoie de banii operatorului economic, dar ganția de bună execuție se solicită din considerentul că unii operatori economici nu sunt de bună credință și nu își satisfac obligațiunile contractuale, astfel, Primăria acționează în strictă conformitate cu legislația în vigoare
Data:
3 sept 2022, 20:39
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Aveti alocata toata suma pentru anul 2022?
Răspuns (9 sept 2022, 13:46):
Primăria orașului Cimișlia, dispune de mijloacele financiare pentru obiectul achiziției lansat
Data:
9 sept 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Buna ziua, va aducem la cunostinta conform art.35 legea 131 privind AP, pct. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In caz contrar sunteti nevoieti sa extindeti perioada de depunere a ofertelor. Va multumim de intelegere.
Răspuns (9 sept 2022, 13:48):
Mult simate operator economic, Vă mulțumim pentru recomandările oferite
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK