1
Perioada de actualizare
de la 29.08.2022 10:41
până la 08.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.09.2022 09:00
până la 20.09.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 458 456,28 MDL
Perioada clarificărilor: 29 aug 2022, 10:41 - 8 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 sept 2022, 9:00 - 20 sept 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Работы по замене кровли и теплоизоляции детского сада «9 мун. Комрат
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str. Tretiacova, 36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Дина Михайлова
Telefonul de contact
068371109
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2022, 10:38
Data ultimilor modificări
30 aug 2022, 11:57
Valoarea estimată (fără TVA)
7 458 456,28 MDL
Achizitii.md ID
21062427
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str. Tretiacova, 36
Durata contractului
22 sept 2022 10:41 - 30 dec 2023 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Работы по замене кровли и теплоизоляции детского сада «9 мун. Комрат CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
тех.задание.semnat.pdf тех.задание.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.08.22 11:04
anunt_de_participare_.semnat.pdf anunt_de_participare_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.08.22 11:04
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.08.22 11:04
documentatia standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
29.08.22 11:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 6 997 177,71 MDL
Statut: Învingător
Motivul: является квалифицированным участником
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări