Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062358
1
Perioada de actualizare
de la
26.08.2022 14:17
până la 05.09.2022 09:00
până la 05.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.09.2022 09:00
până la 23.09.2022 09:00
până la 23.09.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
14 045 050 MDL
Perioada clarificărilor:
26 aug 2022, 14:17 - 5 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 sept 2022, 9:00 - 23 sept 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de renovare în cadrul Grădinii Publice ”Scuarul Catedralei Mitropolitane”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 14:17
Data ultimilor modificări
26 aug 2022, 15:14
Achizitii.md ID
21062358
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.08.22 14:17
Documentația standard.docx
Istoricul documentului
-
Documentația standard.docx
ID: 6baafda0-103f-48d4-a534-a99354d2b2d4
Documentele la ofertă
-
documentația standard.docx
ID: 6baafda0-103f-48d4-a534-a99354d2b2d4
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standard.docx
14.09.22 08:50
Anunț de participare. Modificat.pdf
Istoricul documentului
-
Anunț de participare. Modificat.pdf
ID: 2196bf37-1703-413d-9b9f-98b4710f5bc4
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: 2196bf37-1703-413d-9b9f-98b4710f5bc4
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunț de participare. Modificat.pdf
14.09.22 08:52
Data:
26 aug 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
Factorii de evaluare
Întrebare:
Factorii de evaluare a ofertelor sunt foarte ambiguu descrisi. Solicitam sa explicati modalitate de calcul a acestor factori (algoritmul), criteriile concrete dupa care ve-ti aprecia oferta. Art. 26, alin.(10) al Legii 131/2015 prevede - (10) Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic, cu excepţia cazului în care oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este determinată prin aplicarea criteriului cel mai scăzut preţ.
Răspuns (30 aug 2022, 14:30):
Algoritmul de calcul a criteriilor de aplicare este direct proporțional documentelor prezentate de ofertanți. În anunțul de participare sunt indicați expres criteriile de evaluare precum și ponderea pentru fiecare în parte.
Data:
26 aug 2022, 15:19
Subiectul întrebării:
Factorii de evaluare
Întrebare:
Acești 2 factori sunt foarte ambiguu descriși și oferă o libertate de apreciere nelimitată, ceea ce vine și în contradicție cu art. 26, alin. (15) al Legii 131/2015, care prevede ” Autoritatea contractantă nu are dreptul de a utiliza factori de evaluare care să conducă la o libertate de apreciere nelimitată.”.
La articolul 26. Criterii de atribuire a contractului de achiziții publice, sunt descrise criteriile de atribuire ce pot fi aplicate, cît și conținutul factorilor de evaluare.
Astfel, alin. (7), al articolului sus-numit prevede:
”(7) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) includ:
a) calitatea, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile estetice şi funcţionale, accesibilitatea, conceptul de proiectare pentru toţi utilizatorii, caracteristicile sociale, de mediu şi inovatoare, precum şi comercializarea şi condiţiile acesteia;
b) organizarea, calificarea şi experienţa personalului desemnat pentru executarea contractului, în cazul în care calitatea personalului desemnat are un impact semnificativ asupra nivelului calitativ de executare a contractului;
c) serviciile postvînzare, asistenţa tehnică şi condiţiile de livrare, cum ar fi data livrării, procesul de livrare şi termenul de livrare sau de finalizare.”.
Introduceti Va rog factori de evaluare cuantificabili, care nu oferta libertate de apreciere
Răspuns (30 aug 2022, 14:32):
Factorii de evaluare corespund art. 26 alin. 7 din Legea 131/15.
Data:
26 aug 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Termen de garan'ie a lucrarilor
Întrebare:
Conform art. 30, alin. (1) al Legii nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții “Proiectantul, verificatorul de proiecte atestat, fabricanţii şi furnizorii de produse pentru construcţii, executantul, responsabilul tehnic atestat, dirigintele de şantier atestat, specialistul din laboratorul de încercări în construcţii, expertul tehnic atestat răspund potrivit obligaţiilor ce le revin pentru viciile ascunse ale construcţiei, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrării, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”. Respectiv, ]ntru respectarea normelor legale solicitam sa micsorati termenul de garan'ie a lucrarilor
Răspuns (30 aug 2022, 14:16):
Bună ziua! Este cerința autorității contractante și are ca scop utilizarea celor mai calitative materiale. Totodată menționăm că cerința data este în conformitate cu legislația in vigoare.
Data:
26 aug 2022, 15:26
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
Constituirea garanției de bună executie va fi acceptata prin retineri succesive din plata facturilor parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului?
Răspuns (30 aug 2022, 17:25):
Bună ziua! Garanția de bună execuție va fi prezentată sub formă de garanție bancară în cuantum de 10 % (din preţul total ofertat) la încheierea contractului.
Data:
26 aug 2022, 15:28
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor executate ?
Răspuns (29 aug 2022, 13:08):
În termen de 30 de zile de la data recepționării facturilor.
Data:
26 aug 2022, 15:32
Subiectul întrebării:
Disponibilitatea de bani lichizi sau linie creditara
Întrebare:
Pentru cerinta Disponibilitatea de bani lichizi sau linie creditara este vre-un plafon minim sau se accepta orice sumă ?
Răspuns (31 aug 2022, 03:13):
Plafonul minim care se acceptă este de 1400000 lei
Data:
26 aug 2022, 15:36
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 11 si 12 , pct. 15 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
Răspuns (31 aug 2022, 03:20):
Cerința privind dovada experienței similare corespunde legislației în vigoare.
Data:
29 aug 2022, 10:45
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Unde putem vedea proiectul pentru Iluminarea electrica exterioara, pentru alimentarea cu energie electrica exterioara, proiect pentru sistemul de supraveghere video si audio, respectiv si proiect pentru sistemul de irigare. Lasa-ti un contact a persoanei responsabile pentru aceasta achizitie, care cunoaste ce este in caietul de sarcini.
Răspuns (29 aug 2022, 15:39):
Numărul este indicat și în anunțul de participare, 068240107
Data:
29 aug 2022, 10:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, in lista cu cantitati la sistemul de irigare la pct. 29 este urmatoarea pozitie: Duza de pulverizare tip pluvio, Pn 6, cu diametrul 1/ 2", explicati va rog ce aveti in vedere
Răspuns (30 aug 2022, 14:07):
Bună ziua, se are în vedere Duza de pulverizare și caracteristicile acesteia.
Data:
29 aug 2022, 11:51
Subiectul întrebării:
Echipament
Întrebare:
sistem de irigare: pct. 29 Duza de pulverizare tip pluvio, Pn 6, cu diametrul 1/ 2 - ce este asta?
Răspuns (30 aug 2022, 14:07):
Bună ziua, se are în vedere Duza de pulverizare și caracteristicile acesteia.
Data:
31 aug 2022, 22:25
Subiectul întrebării:
Declaratie privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari
Întrebare:
Declaratie privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari, aveti vre-un model ?
Răspuns (2 sept 2022, 15:01):
Bună ziua! Declaratia privind obligatiile contractuale față de alți Beneficiari este în formă liberă.
Data:
1 sept 2022, 00:57
Subiectul întrebării:
Declaralie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
Întrebare:
ce se subintelege prin cerinta - Tot personalul prezentat va avea certificarile de
atestare tehnico-profesionala necesare conform legislaliei si o experienta generali de minim de 5 ani
și o experienta similara de minim 3 ani
Răspuns (2 sept 2022, 18:29):
Bună ziua! Se are în vedere următoarele: ”Tot personalul prezentat va avea certificarile de atestare tehnico-profesionala necesare conform legislaliei si o experienta generală de minim de 5 ani și o experienta similara de minim 3 ani”
Data:
1 sept 2022, 11:15
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Capitolul 6-1-1 poz 5 in ce indicator ati gasit codul de indeplinire a lucrarilor TsI50F1 si care este codul de lucrare?
Răspuns (1 sept 2022, 13:19):
Devizul 6-1-1 REA poz. 5 de utilizat indicatorul Tsl50A7 Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 5 t la distanța de 7 km
Data:
2 sept 2022, 09:05
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (2 sept 2022, 14:49):
Bună ziua!
Banca: Trezoreria de stat
IBAN : MD11TRPCDV518410A01611AA,
BIG TREZMD2X
Data:
2 sept 2022, 15:53
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
deviz 6-1-1 pozitia 5 si 13 TsI50F1 aceast cod in winsmeta nu este care este codul actualizat?
Răspuns (2 sept 2022, 18:32):
De utilizat indicatorul Tsl50A7 Transportarea pămîntului cu autobasculanta de 5 t la distanța de 7 km
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK