1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 13:45
până la 02.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2022 10:00
până la 09.09.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 12.09.2022 15:18
până la 12.09.2022 15:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 13:45 - 2 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2022, 10:00 - 9 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: 12 sept 2022, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice.
Livrarea va fi efectuată de către Prestator în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA
Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul pentru un fotoliu indicat în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22).
Autoritatea contractantă va achiziționa fotolii în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Egor Russu
Telefonul de contact
+373 79722282
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 13:16
Data ultimilor modificări
26 aug 2022, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21062346
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Durata contractului
15 sept 2022 13:21 - 31 dec 2022 13:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotoliu de birou CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț_de_participare_mobilă_2.signed.signed.signed.pdf anunț_de_participare_mobilă_2.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul/Invitația de participare
26.08.22 13:45
caiet de sarcini.signed.signed.signed.pdf caiet de sarcini.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini
26.08.22 13:45
Documentele lotului
duae_ro_0.doc
DUAE-ul
26.08.22 13:45
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Formularul Informativ F 3.3
26.08.22 13:45
declarația privind beneficiarii finali.docx
Declarația privind beneficiarii finali
26.08.22 13:45
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Documentația standard
26.08.22 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 2 725 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare și selecție
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări