1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 13:45
până la 02.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2022 10:00
până la 09.09.2022 10:00
3
Licitaţie
12.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 13:45 - 2 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2022, 10:00 - 9 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: 12 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice
*Operatorii economici pot veni la sediul I. P. ODA pentru a face măsurările adiționale în vederea pregătirii ofertei.
Livrarea/instalarea meselor va fi efectuată de către Prestator, în termen de 15 zile din data comenzii/ solicitării în scris, prin intermediul poștei electronice sau la telefon, pe parcursul anului 2022, la adresa Beneficiarului: MD-2012, mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.134, et.3, I.P. ODA.
Ofertantul va oferi prețul pentru un set, conform specificațiilor tehnice.
Autoritatea contractantă va evalua ofertele în funcție de prețul per un set indicate în specificațiile de preț (Anexa nr. 23), conform specificațiilor tehnice (Anexa nr. 22).
Autoritatea contractantă va achiziționa seturi (masă de birou) în funcție de necesități, pe parcursul anului 2022, în limita resurselor financiare disponibile alocate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Egor Russu
Telefonul de contact
+373 79722282
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 13:16
Data ultimilor modificări
26 aug 2022, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21062346
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Durata contractului
15 sept 2022 13:21 - 31 dec 2022 13:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă pentru calculator (set) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț_de_participare_mobilă_2.signed.signed.signed.pdf anunț_de_participare_mobilă_2.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul/Invitația de participare
26.08.22 13:45
caiet de sarcini.signed.signed.signed.pdf caiet de sarcini.signed.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caietul de sarcini
26.08.22 13:45
Documentele lotului
declarația privind beneficiarii finali.docx
Declarația privind beneficiarii finali
26.08.22 13:45
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Documentația stantard
26.08.22 13:45
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Formularul Informativ F 3.3
26.08.22 13:45
duae_ro_0.doc
DUAE-ul
26.08.22 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DIGHIVA

Preţul ofertei: 4 125 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare și selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări