1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 13:27
până la 29.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 14:00
până la 02.09.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 650 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 13:27 - 29 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 14:00 - 2 sept 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pix cu gel (albastru)
Pix cu gel (negru)
Pix cu gel (roșu)
Pix cu ulei (albastru)
Pix cu ulei (negru)
Pix cu ulei (roșu)
Pix cu ulei (verde)
Pix cu ulei pe suport (albastru)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 13:10
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 8:45
Valoarea estimată (fără TVA)
2 650 MDL
Achizitii.md ID
21062340
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
5 sept 2022 13:14 - 30 dec 2022 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou, Lotul nr. 6 CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 430,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1661508674288 din 26.08.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică următorilor operatori economici: - ”RADOP-OPT” S.R.L pentru loturile 1, 2, 4, 6 cu suma totală a contractului 27862,55 lei fără TVA/ 33435,06 lei cu TVA. - ”Birovits” S.R.L. pentru loturile 3, 5, 7 cu suma totală a contractului 4375,50 lei fără TVA/ 5250,60 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 2 034 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări