1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 13:27
până la 29.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 14:00
până la 02.09.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 970 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 13:27 - 29 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 14:00 - 2 sept 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Marker text (set 5 culori)
Marker text (albastru)
Marker text (galben)
Marker text (oranj)
Marker permanent (albastru)
Marker permanent (negru)
Marker permanent (verde)
Marker permanent (roșu)
Marker p/u CD
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 13:10
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 8:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 970 MDL
Achizitii.md ID
21062340
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
5 sept 2022 13:14 - 30 dec 2022 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou, Lotul nr. 5 CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 9.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 1 081,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1661508674288 din 26.08.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică următorilor operatori economici: - ”RADOP-OPT” S.R.L pentru loturile 1, 2, 4, 6 cu suma totală a contractului 27862,55 lei fără TVA/ 33435,06 lei cu TVA. - ”Birovits” S.R.L. pentru loturile 3, 5, 7 cu suma totală a contractului 4375,50 lei fără TVA/ 5250,60 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 272,45 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări