1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 13:27
până la 29.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 14:00
până la 02.09.2022 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 22 670 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 13:27 - 29 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 14:00 - 2 sept 2022, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ață albă Lavsan d-1mm, 1000m pentru arhivarea documentelor
Cablu /sfoară de polipropilenă 0,75kg, 600 m.
Mapă carton (260-360 gr/m2) cu șină
Mapă colțar A4 (transparent)
Mapă din plastic A4 cu elastici
Mapă plastic A4 cu șină
Mapă din plastic A4 cu șină metalică
Mapă plic A4 cu buton (transparent)
Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
Separatoare A4, plastic, color, set cifrat 1-20 buc.
Separatoare A4, plastic, color, set. cifrat 1-30 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 13:10
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 8:45
Valoarea estimată (fără TVA)
22 670 MDL
Achizitii.md ID
21062340
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
5 sept 2022 13:14 - 30 dec 2022 13:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou, Lotul nr. 4 CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 18 043,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1661508674288 din 26.08.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică următorilor operatori economici: - ”RADOP-OPT” S.R.L pentru loturile 1, 2, 4, 6 cu suma totală a contractului 27862,55 lei fără TVA/ 33435,06 lei cu TVA. - ”Birovits” S.R.L. pentru loturile 3, 5, 7 cu suma totală a contractului 4375,50 lei fără TVA/ 5250,60 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 21 390,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări