1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2022 15:28
până la 29.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 09:00
până la 02.09.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 26 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2022, 15:28 - 29 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 9:00 - 2 sept 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cărucior din inox p/u servit – 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2022, 15:28
Data ultimilor modificări
26 aug 2022, 14:10
Achizitii.md ID
21062289
CPV
39220000-0 - Echipament de bucătărie, articole de menaj şi de uz casnic şi articole de catering
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
25.08.22 15:28
7.duae (new 26.11.20) 21062289.doc
Documentele la ofertă
-
25.08.22 15:28
6.formularele ofertei (anexa 8, 22, 23) 21062289.docx
Documentele la ofertă
-
25.08.22 15:28
Data:
26 aug 2022, 14:10
Subiectul întrebării:
buget
Întrebare:
nu este adecvat
Răspuns (26 aug 2022, 14:35):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Data:
26 aug 2022, 14:39
Subiectul întrebării:
buget
Întrebare:
înainte de a publica tender trebuia sa consultați piața, observam ca nu ați consultat piața din 2018...
Răspuns (26 aug 2022, 14:40):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.