1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2022 17:54
până la 09.09.2022 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.09.2022 11:30
până la 12.09.2022 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 676 530 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2022, 17:54 - 9 sept 2022, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2022, 11:30 - 12 sept 2022, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conține caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări, modelul contractului de achiziții, formularele pentru ofertanți
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Tcaciuc
Telefonul de contact
067389124
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2022, 17:31
Data ultimilor modificări
7 sept 2022, 8:52
Valoarea estimată (fără TVA)
10 676 530 MDL
Achizitii.md ID
21062217
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Durata contractului
14 sept 2022 17:51 - 30 dec 2024 17:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a sistemelor de aprovizionare cu apă a satului Răuțel CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.pdf duae_ro.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.22 17:54
anunt_participare.semnat.pdf anunt_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.22 17:54
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
2.09.22 15:18
propunerea financiara.docx
Documentele la ofertă
-
6.09.22 17:18
ds_lucrari.pdf ds_lucrari.pdf
Documentele la ofertă
conține caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări, modelul contractului de achiziții, formularele pentru ofertanți
7.09.22 08:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Uralis

Preţul ofertei: 9 681 320,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta cea mai avantajoasă din raportul calitate-preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FPC ''VALIS'' SRL

Preţul ofertei: 10 422 550,70 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări