1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2022 10:12
până la 07.09.2022 11:48
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 11:48
până la 18.09.2022 11:48
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 082 190 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2022, 10:12 - 7 sept 2022, 11:48
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 11:48 - 18 sept 2022, 11:48

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția rețelelor de aprovizionare cu apă potabilă a locuitorilor
din s. Văscăuți

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6652, MOLDOVA, Floreşti, s.Văscăuţi, Vascauti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Podborschi Oleg
Telefonul de contact
025056375
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2022, 10:12
Data ultimilor modificări
5 sept 2022, 11:48
Achizitii.md ID
21062162
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-
24.08.22 10:12
duae_ro_0 (2).docx
Documentele la ofertă
-
24.08.22 10:12
ds_lucrari (4) (1).docx
Documentele la ofertă
-
24.08.22 10:12
anunt modificat vascauti.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.22 11:48
anunt modificat vascauti.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.22 11:48
Data:
25 aug 2022, 09:29
Subiectul întrebării:
Disponibilitate bani
Întrebare:
100% - dupa ce lege v-ati condus cind faceti o asemenea solicitare?
Răspuns (26 aug 2022, 13:49):
A fost modificat anuntul e participare, adica se solicita 25% disponibilitatea de bani lichizi.
Data:
25 aug 2022, 10:35
Subiectul întrebării:
experienta similara
Întrebare:
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), modificati subpuntul 6 si 7
Răspuns (26 aug 2022, 13:50):
informaţia se solicită conform anexei nr.12 şi 13
Data:
26 aug 2022, 13:59
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 13:50): informaţia se solicită conform anexei nr.12 şi 13
Întrebare:
la subpunt 6 solicitati-1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului, la subpunt 7 solicitati-valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului, dar nu aveti dreptul sa solicitati si una si alta, modificati cerinta ABUZIVA
Răspuns (26 aug 2022, 15:05):
Grupul de lucru la evaluarea ofertelor se va baza sau pe anexa 12 sau 13
Data:
26 aug 2022, 14:01
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 13:49): A fost modificat anuntul e participare, adica se solicita 25% disponibilitatea de bani lichizi.
Întrebare:
care este motivul unei asemea solicitari?
Răspuns (26 aug 2022, 15:07):
operatorul economic trebuie sa dispuna de resurse financiare pentru a incepe lucrarile
Data:
26 aug 2022, 16:47
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 15:07): operatorul economic trebuie sa dispuna de resurse financiare pentru a incepe lucrarile
Întrebare:
TREBUIE .....dupa ce lege v-ati condus cind ati intocmit asemenea solicitare?
Răspuns (29 aug 2022, 10:27):
Grupul de lucru solicitata pentru a se asigura ca operatorul economic sa inceapa lucrarile fara a solicita plati in avans.
Data:
26 aug 2022, 16:48
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 15:05): Grupul de lucru la evaluarea ofertelor se va baza sau pe anexa 12 sau 13
Întrebare:
Ce sa va baza .....nu aveti dreptul sa cereti si una si alta, modificati anuntul
Răspuns (29 aug 2022, 10:25):
Operatorul economic va prezenta informatia conform anexei 12 sau va prezenta doar anexa 13
Data:
29 aug 2022, 10:40
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 aug 2022, 10:27): Grupul de lucru solicitata pentru a se asigura ca operatorul economic sa inceapa lucrarile fara a solicita plati in avans.
Întrebare:
Contract, anexant in doc. standar publicata de dumnevoastra nu prevede plata in avans, si nici nimeni nu a solicitat plata in avans in schimb 3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ 3.1.Valoarea lucrărilor, ce reprezintă obiectul prezentului contract, este de_________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere) 3.2.Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. 3.3. Beneficiarul va verifica procesele-verbale de recepție a lucrărilor executate în termen de ….. zile calendaristice de la primirea acestora de la Antreprenor. 3.4. Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat. 3.5.Lucrările nu vor fi considerate finalizate până când procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. 3.6.Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora. Modificati contractul sau modificati cerinta ABUZIVA prin care solicitati ca sa executam lucrari in valoare de 25% din valoarea contractului pina la prezentarea proceselor verbale privind lucrarile executate
Răspuns (29 aug 2022, 14:11):
Disponibilitatea de bani lichizi nu insemna ca sinteti obligati sa executati lucrarile in proportie de 25%.
Data:
31 aug 2022, 23:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-1-AE, poz 33 Clasa la beton Vă rog?
Răspuns (5 sept 2022, 11:46):
clasa de beton 12,5
Data:
1 sept 2022, 09:51
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 aug 2022, 14:11): Disponibilitatea de bani lichizi nu insemna ca sinteti obligati sa executati lucrarile in proportie de 25%
Întrebare:
atunci excludeti cerinta prin care ne obigati sa dispunem de bani lichizi
Răspuns (5 sept 2022, 11:17):
nu se excude, v-om micsora la 5%
Data:
1 sept 2022, 10:40
Subiectul întrebării:
Pregatire elaborare oferta
Întrebare:
ds_lucrari (4) (1).docx documentatia standart publicata de dumneavoastra Secţiunea a 3-a Pregătirea/Elaborarea ofertelor vom fi descalificati in cazul in Pregătim oferta conform doc. publicat?
Răspuns (5 sept 2022, 11:16):
nu intelegem intrebarea
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.