1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2022 15:21
până la 29.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 10:00
până la 01.09.2022 11:00
3
Licitaţie
02.09.2022 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 58 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2022, 15:21 - 29 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 10:00 - 1 sept 2022, 11:00
Începutul licitației: 2 sept 2022, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Curea port baionetă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2022, 15:04
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 15:28
Valoarea estimată (fără TVA)
58 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
583,33 MDL
Achizitii.md ID
21062139
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
12 sept 2022 15:18 - 30 dec 2022 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Curea port baionetă destinată pentru purtarea la centură, precum și fixarea acesteia - carabina de fixare cu inel fixată la curea prin 2 nituri metalice aplicată prin fixator metalic cu grosimea ≥ 0,5mm; - Nitul de încheiere a curelei din bronz. - elementele metalice ale curelei cu protecție inoxidabilă. Dimensiunile curelei: - lungime 150mm; - lățime 100mm; - grosime 25 – 30mm. Material - Cordura de culoare kaki/oliv/negru. CPV: 35300000-7 - Arme, muniţii şi piese conexe
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard accesorii armament 23.08.2022.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
23.08.22 15:21
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
23.08.22 15:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Valmatex Company" SRL

Preţul ofertei: 65 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări