1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2022 14:43
până la 02.09.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.09.2022 15:00
până la 07.09.2022 15:30
3
Licitaţie
08.09.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2022, 14:43 - 2 sept 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 sept 2022, 15:00 - 7 sept 2022, 15:30
Începutul licitației: 8 sept 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Șorț din cauciuc (impermeabil), pentru protecție la apă și murdărie. Șorțul se utilizează pe larg în industria alimentară. Poate fi purtat peste orice fel de echipament de lucru.
Caracteristici:
- material: cauciuc, PVC/poliester/PET;
- culori: verde/militari-olive/gri închis;
- mărime: universală;
- dimensiuni: 90 x 120 cm;
- grosime: minim 0,4 mm.
Livrarea bunurilor materiale se va efectua cu transportul furnizorului la Secția echipament a AN, pe str. Pietrarilor 3, mun. Chişinău.
Ofertanții pentru prezenta poziție vor prezenta mostre în termen de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor.
Termen de livrare – până la 01.12.2022.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Conovalova Olga
Telefonul de contact
022-25-21-49
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2022, 14:01
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
160 MDL
Achizitii.md ID
21062130
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Durata contractului
20 sept 2022 14:35 - 23 dec 2022 14:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Șorț cauciucat CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.08.22 14:43
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.08.22 14:43
Anunț de participare.signed.pdf Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
23.08.22 14:43
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de Achiziții European
23.08.22 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BEMEFAM

Preţul ofertei: 37 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La loturile „Șorț cauciucat”, „Plasă individuală contra insectelor”, „ Plasă de camping contra insectelor” unicul ofertant este SRL „Bemefam”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative și a mostrelor, prezentate de către operatorul economic menționat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Totodată, reieşind din necesitatea stringentă de asigurare a efectivului unităților/ instituțiilor militare ale Armatei Naționale cu îmbrăcăminte specială, se propune achiziționarea loturilor „Șorț cauciucat”, „Plasă individuală contra insectelor”, „ Plasă de camping contra insectelor” de la operatorul economic SRL „Bemefam”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări