1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2022 10:59
până la 29.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 10:00
până la 07.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 722 500 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2022, 10:59 - 29 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 10:00 - 7 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor farmaciei IMSP Spitalul de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghinguleak Diana
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2022, 10:56
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
722 500 MDL
Achizitii.md ID
21062106
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
9 sept 2022 10:59 - 31 dec 2022 10:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor farmaciei IMSP Spitalul de Stat CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
ds_lucrari incaperi farmacie 2022.docx
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 592 627,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentelor de licitatie
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări