1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 13:55
până la 01.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.09.2022 10:00
până la 22.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 711 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 13:55 - 1 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 sept 2022, 10:00 - 22 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a imobilului administrativ din str. Iacob Hâncu, 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2022, 13:51
Data ultimilor modificări
24 aug 2022, 17:44
Valoarea estimată (fără TVA)
2 711 000 MDL
Achizitii.md ID
21062057
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
30 sept 2022 13:54 - 30 dec 2022 13:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a imobilului administrativ din str. Iacob Hâncu, 3 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.semnat.pdf duae_ro_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
22.08.22 13:55
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
22.08.22 13:55
ds_lucrari.semnat.pdf ds_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
22.08.22 13:55
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
22.08.22 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL «Granit-Grand Lux»

Preţul ofertei: 1 866 952,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea specificatiilor tehnice, pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Strength SRL

Preţul ofertei: 2 349 454,89 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări