1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 10:07
până la 25.08.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.08.2022 15:00
până la 29.08.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 116 667 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 10:07 - 25 aug 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 aug 2022, 15:00 - 29 aug 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie pentru copiator A4

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2022, 10:00
Data ultimilor modificări
22 aug 2022, 10:23
Achizitii.md ID
21062031
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
-
22.08.22 10:07
Data:
22 aug 2022, 10:23
Subiectul întrebării:
Ce documete trebuie sa prezintam?
Întrebare:
la depunere ofertei care documente trebuie sa va prezintam? DUAE? Extras? Certificat privind existenta sau lipsa datoriilor?
Răspuns (22 aug 2022, 15:19):
La depunerea ofertelor prezentati doar oferta. O zi buna!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.