1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2022 11:11
până la 25.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.08.2022 10:00
până la 01.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 526 357,54 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2022, 11:11 - 25 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 aug 2022, 10:00 - 1 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Forarea sondei arteziene pentru aprovizionarea cu apă a satului Făleştii Noi, r-ul Făleşti, lucrari conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5923, MOLDOVA, Făleşti, s.Făleştii Noi, MIHAI EMINESCU 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VLADIMIR BEJENARI
Telefonul de contact
025960485
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 11:02
Data ultimilor modificări
18 aug 2022, 11:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 526 357,54 MDL
Achizitii.md ID
21061877
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5923, MOLDOVA, Făleşti, s.Făleştii Noi, MIHAI EMINESCU 1
Durata contractului
3 sept 2022 11:11 - 29 apr 2023 11:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Forarea sondei arteziene pentru aprovizionarea cu apă a satului Făleştii Noi, r-ul Făleşti, lucrari conform caietului de sarcini CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model de declaratie
18.08.22 11:11
caiet de sarcini falestii noi,forarea sondei.signed.pdf caiet de sarcini falestii noi,forarea sondei.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini / Borderoul de lucrari
18.08.22 11:11
documentatia standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart pentru achizitiile de lucrari.docx
18.08.22 11:11
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare
18.08.22 11:11
duae.docx
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achizitii European
18.08.22 11:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. Gama-Vilo Service SRL

Preţul ofertei: 821 443,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pret cel mai scazut, indeplinirea tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări