Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21061870
1
Perioada de actualizare
de la
18.08.2022 10:54
până la 29.08.2022 09:30
până la 29.08.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.08.2022 09:30
până la 08.09.2022 10:00
până la 08.09.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 069 541 MDL
Perioada clarificărilor:
18 aug 2022, 10:54 - 29 aug 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 aug 2022, 9:30 - 8 sept 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Set: dulap p/u copii cu bancă;
Dulapuri pentru haine;
Mese pentru profesori cu colțuri rotungite;
Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi / scaun reglabil;
Set: mesa p/u copii reglabilă cu scaune reglabile cu picioare metal;
Paturi p/u copii cu spetează rontungită;
Set bucătărie;
Tablă școlară magnetică;
Cușetă medicală.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 10:54
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 14:40
Achizitii.md ID
21061870
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Dulap p/u materiale didactice cu uși
Buget: 43833.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 5 - Dulap-perete în grupe, Dulap-perete sala de muzică
Buget: 47500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi cu 1 loc/ scaun reglabil, Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi cu 2 locuri / scaune reglabile
Buget: 335000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Set: mesa p/u copii reglabilă cu 4 locuri / scaune reglabile cu picioare metal, Set: mesa p/u copii reglabilă cu 6 locuri / scaune reglabile
Buget: 171667.0 MDL
Activ
Lotul nr. 10 - Paturi p/u copii cu spetează rontungită (fără saltea), Paturi în 3 nivele (fără saltea)
Buget: 131250.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae (6).doc
Documentele la ofertă
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.08.22 10:54
anunț de participare.semnat (8).pdf
anunț de participare.semnat (8).pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
18.08.22 10:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri
18.08.22 10:54
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.08.22 10:54
Data:
23 aug 2022, 14:40
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Bună ziua! Spuneți-ne Vă rog, dacă OE nu are subcontractanti, Terţi susţinători financiari, oricum acesta va completa, semna și depune electronic prin intermediul SIA RSAP, Anexele 15-20 - Obligatoriu, așa cum este menționat în anunțul de participare? Mulțumim.
Răspuns (23 aug 2022, 14:45):
buna ziua, anexele 15-20 se vor indeplini obligatoriu în conformitatea cu anuntul de participare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK