1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2022 10:54
până la 29.08.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 09:30
până la 08.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2022, 10:54 - 29 aug 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 9:30 - 8 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cușetă medicală
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 10:16
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21061870
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
22 sept 2022 10:26 - 31 dec 2022 10:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cușetă medicală CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (6).doc
Documentele la ofertă
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.08.22 10:54
anunț de participare.semnat (8).pdf anunț de participare.semnat (8).pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
18.08.22 10:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri
18.08.22 10:54
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.08.22 10:54
Documentele lotului
lotul 13.pdf
-Poze
18.08.22 10:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 5 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ofertele au fost desemnate câştigătoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 5 630 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări