1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2022 14:01
până la 27.08.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2022 00:00
până la 06.09.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 66 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2022, 14:01 - 27 aug 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 aug 2022, 0:00 - 6 sept 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anexei la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Comerzan
Telefonul de contact
022-250-932
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2022, 13:56
Data ultimilor modificări
17 aug 2022, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
66 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21061802
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
9 sept 2022 14:00 - 30 dec 2022 14:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Comutator smart switch CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.08.22 14:01
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.08.22 14:01
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.08.22 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 21 908,48 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Gama Computer SRL

Preţul ofertei: 53 480 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări