1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 20:52
până la 26.08.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2022 11:00
până la 05.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 863,16 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 20:52 - 26 aug 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2022, 11:00 - 5 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 5
”Lucrări de reparații la Casa de Cutură din satul Mateuți, raionul Rezina„ (Soluții arhitecturale. Tavane casetate subsol)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD5400, MOLDOVA, Rezina, s.Mateuţi, s. Mateuti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Ursachi
Telefonul de contact
025443236
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 20:34
Data ultimilor modificări
19 aug 2022, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
250 863,16 MDL
Achizitii.md ID
21061734
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD5400, MOLDOVA, Rezina, s.Mateuţi, s. Mateuti
Durata contractului
26 sept 2022 18:00 - 14 aug 2023 20:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 5 ”Lucrări de reparații la Casa de Cutură din satul Mateuți, raionul Rezina„ (Soluții arhitecturale. Tavane casetate subsol) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2 duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
16.08.22 20:52
3 ds_lucrari(3).docx
Documentele la ofertă
-
16.08.22 20:52
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
16.08.22 20:52
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 158 847,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferirea celui mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Becad

Preţul ofertei: 192 075,64 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări