1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 13:11
până la 26.08.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2022 12:00
până la 06.09.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 23 333 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 13:11 - 26 aug 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2022, 12:00 - 6 sept 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Masă de birou cabinetul directorului
Masă transformer, cabinetul metodic;
Masă cu 3 sertare, cabinetul metodic;
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 11:20
Data ultimilor modificări
16 aug 2022, 13:11
Valoarea estimată (fără TVA)
23 333 MDL
Achizitii.md ID
21061678
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
12 sept 2022 11:50 - 31 dec 2022 13:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Masă de birou cabinetul directorului Gr.143 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Masă transformer, cabinetul metodic Gr.85 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Masă cu 3 sertare, cabinetul metodic Gr.85 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
16.08.22 13:11
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii
16.08.22 13:11
duae .doc
Documentele la ofertă
-duae
16.08.22 13:11
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declaratie_ro
16.08.22 13:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 27 283,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conformă cerințelor documentației de atribuire și a oferit cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări