1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 09:38
până la 23.08.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2022 08:00
până la 05.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 9:38 - 23 aug 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2022, 8:00 - 5 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încaperilor din incinta sediului MAI din Bd. Stefan cel Mare,75
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 9:30
Data ultimilor modificări
20 aug 2022, 11:33
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21061663
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Durata contractului
28 aug 2022 09:36 - 30 dec 2022 09:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a încaperilor din incinta sediului MAI din Bd. Stefan cel Mare,75 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare (1).docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
16.08.22 09:38
duae_ro_nou.docx
Documentele la ofertă
DUAE
16.08.22 09:38
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
16.08.22 09:38
doc stand_lucrari mai.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
16.08.22 09:38
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
Caiet de sarcini
16.08.22 09:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC MULTICONSTRUCT GRUP SRL

Preţul ofertei: 712 526,93 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate și a propus cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 733 111,99 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BM Direct SRL

Preţul ofertei: 858 298,78 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de reparație a încaperilor din incinta sediului MAI din Bd. Stefan cel Mare,75
Data:
21 aug 2022, 14:54
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! P. 32 al caietului de sarcini este aplicativ? Resursele descrise pentru punctul dat ramin cele incuse de norma sau schimbam pe suruburi, dibluri s.a.m.d. Va multumesc
Răspuns (22 aug 2022, 10:35):
Cu referire la P.32 pozitia este atribuita, aplicati ca material OSB, eliminati stratul sintetic si plintele din lemn, prevedeti suruburi autofiletante pentru fixarea OSB cu consumul de 10 buc la m2.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări