1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2022 14:16
până la 22.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 10:00
până la 29.08.2022 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 642 325 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2022, 14:16 - 22 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 10:00 - 29 aug 2022, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de demolare, lucrări de construcție, schimbarea tîmplăriei, instalarea teracotei, lucrări arhitecturale în conformitate cu design - proiect
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Biruinta nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bolea Ștefan
Telefonul de contact
024421886
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2022, 11:25
Data ultimilor modificări
15 aug 2022, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
642 325 MDL
Achizitii.md ID
21061600
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Biruinta nr.1
Durata contractului
6 sept 2022 11:38 - 31 dec 2022 11:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația Sălii Mici a Casei raionale de cultură "Ion Ungureanu" CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae casa de cultură.doc
Documentele la ofertă
-
15.08.22 14:16
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
15.08.22 14:16
documentația standart la lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
15.08.22 14:16
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Master-Construct

Preţul ofertei: 434 613,98 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cu cerințele de calificare solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări