1
Perioada de actualizare
de la 12.08.2022 17:02
până la 22.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 10:00
până la 05.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 867 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2022, 17:02 - 22 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 10:00 - 5 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a rețelelor termice exterioare la IMSP Spitalul raional Strășeni din str. T. Ciorba 11/1 mun. Strășeni, r-ul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2022, 16:59
Data ultimilor modificări
15 aug 2022, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
3 867 000 MDL
Achizitii.md ID
21061565
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Durata contractului
7 sept 2022 17:01 - 19 dec 2023 17:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a rețelelor termice exterioare la IMSP Spitalul raional Strășeni din str. T. Ciorba 11/1 mun. Strășeni, r-ul Strășeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
imsp sr rt ex f1.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
duae_ro_.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
caiet de sarcini —.pdf caiet de sarcini —.pdf
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02
documentația standart_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
12.08.22 17:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL AM SISTEME

Preţul ofertei: 3 552 697,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta întrunește cerințele de calificare și selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări